Styrkeløft underlag


Krumborg
 Share

Recommended Posts

I vores center har vi linolium over det hele. Det fungerer fint nok, men mest fordi folk ikke leger med de helt store vægte. Der er dog kommet en del huller efter folk er begyndte at droppe vægtene efter endt sæt i fx. decline Db pres, det efterlader en del huller/mærker. Endvidere er der en del, bl.a. mig, der efterlyser noget underlag til DL og Power cleans, der både tilgodeser god skridsikker kontakt med gulvet og et underlag der kan tage imod de kilo der evt. kommer flyvende ned.

Har kigget lidt på dette underlag.

Vil det være klogest/billigst at få det custome-made?

Nogle der kan nævne producenter el. lign af underlaget?

Link to comment
Share on other sites

I vores center har vi linolium over det hele. Det fungerer fint nok, men mest fordi folk ikke leger med de helt store vægte. Der er dog kommet en del huller efter folk er begyndte at droppe vægtene efter endt sæt i fx. decline Db pres, det efterlader en del huller/mærker. Endvidere er der en del, bl.a. mig, der efterlyser noget underlag til DL og Power cleans, der både tilgodeser god skridsikker kontakt med gulvet og et underlag der kan tage imod de kilo der evt. kommer flyvende ned.

Har kigget lidt på dette underlag.

Vil det være klogest/billigst at få det custome-made?

Nogle der kan nævne producenter el. lign af underlaget?

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at kigge forbi Hard Work i Valby - de har noget meget specielt underlag i deres håndvægte-afdeling. Det er rart at gå på, kan tage MANGE kilo, ser ud til at være let at sætte på hvis i er lidt fixe på fingrene ude i Ballerup.

Dog er det nok lige en mælketand for blødt til DL og SQ.

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen specs'? Henvisninger? Nuthin'? :confused: Thanks anyway, må jo bare droppe forbi en dag så :smile:

Link to comment
Share on other sites

I OBBC har vi sådan en eleiko måtte, den kan sagtens tage de mange kilo til både dødløft og powercleans.

Har desværre ikke nogle links til den, men måske på eleikos HP?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det er en solid måtte, nogen har en gang testen den ved at droppe et military press fra toppen af. :innocent:

Ellers prøv at søg på nettet efter det. Det er en del mennesker, som har lavet underlag til brug for deres eget garagegym. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I OBBC har vi sådan en eleiko måtte, den kan sagtens tage de mange kilo til både dødløft og powercleans.

Har desværre ikke nogle links til den, men måske på eleikos HP?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det er en solid måtte, nogen har en gang testen den ved at droppe et military press fra toppen af. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Dem er der skam flere af

:4whistling:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Her er hvad jeg har fra en Eleiko-brochure omkring platforme og underlag.

Virklund sport forhandler Eleiko i danmark, men ang priser, så vil de af mystiske årsager ikke sende mig en prisliste :blink: , så jeg ved ikke hvad det koster. Men det skulle ikke undre mig om det ligger på 20-30k for en ordentlig størrelse platform.

Hvis det er ved håndvægtsrackene, så skal der vel være nogle gummimåtter på, da håndvægtene vel er metal :unsure:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share