fantastisk skørt spørgsmål...


therealhurra
 Share

Recommended Posts

Det sidste halvår er jeg blevet pænt squat O holic og træner det to gange om ugen...

Problemet er ligesom at alle mine tights og boksershorts sprækker! Det er pænt irriterende og tror jeg har ødelagt 12 stykker efterhånden.. de fleste af mine boksers og tights er dolce og calvin klein hugo boss osv... dem har jeg ødelagt flest af ... er begyndt at bruge nogen no name nu, men det sker stadig til tider.....

Hvad fanden gør i andre ved det problem? squatter i, i bar røv under bukserne?

et andet spørgsmål der også er squat relateret er at mine almindelige bukser også er begyndt at revne ved røven, indtil videre er det kun to par men kan se der begynder at danne sig et mønster... dette er altså bukser jeg passede perfekt for et halvt år siden selvfølgelig var de bukser jeg fandt ud af var flækket igår mine yndlingsbukser til 800 kr.. fedt nok!

Køber i andre 2 størrelser ekstra? Eller bukser med stor røv? Hehe jeg gider bare ikke rende rundt i bukser med hængerøv og nej jeg vil ikke gå i sweatpants med XXXL printet på siden.... så gimme noget lækkert feedback selvom spørgsmålet måske lyder som en joke er den sq god nok ;) ...

Jeg er ikke millionær da jeg er studerende så har ikke råd til at købe nye bukser hver anden måned ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har oplevet det samme selv, har flækket både bukser og shorts ved squat. :biggrin2:

Løsningen er at bruge undertøj som er fleksibelt, dvs. ikke noget med flotte boksershorts eller lign.

Derudover så bruger jeg som regel et par gamle Everlast joggingbukser til at squatte i(fik dem af familien) . De er lavet så de kan strækkes, så her har jeg aldrig problemer mere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner altid i bomulds-træningsbukser og don vito boxershorts. Og har aldrig haft problemer med det...

Don vito shorts'ene er så billige at de er sprængfyldt med energi... øh, elastik!  Og bomuldsbukserne er også tilpas løse så det bare går derudaf... mine yndlings er nogle grå adidas!  De føles bare perfekt til mine dybe sæt (hugtræk, benbøjninger m.m.)

Men okay, hvis du har trænet i jeans, så har jeg ikke ondt af dig...  :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share