8 -12 -24 timers spinning


Team Kanulle
 Share

Recommended Posts

Hvad med at lave en kalender der omfatter disse arrangement omkring 8 -12 24 eller hvor lang tid man nu ønsker at køre. Jeg kunne forestille mig der var mange der gerne vil prøve kræfter med et sådan tilbud. Jeg frestiller mig et system hvor man kan se om man skal lidt, meget øvet eller man skal være instruktør, prisen bør selvfølgelig også nævnes sammen med sted og tidspunkt. Man kunne måske også lave noget af det Arne laver d. 12/2 flere steder i landet da jeg tror der vil komme flere med til disse events bare de ikke kommer for tit. Dette er nogle foreslag så kom gerne med nogle kommentar.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at lave en kalender der omfatter disse arrangement omkring 8 -12 24 eller hvor lang tid man nu ønsker at køre. Jeg kunne forestille mig der var mange der gerne vil prøve kræfter med et sådan tilbud. Jeg frestiller mig et system hvor man kan se om man skal lidt, meget øvet eller man skal være instruktør, prisen bør selvfølgelig også nævnes sammen med sted og tidspunkt. Man kunne måske også lave noget af det Arne laver d. 12/2 flere steder i landet da jeg tror der vil komme flere med til disse events bare de ikke kommer for tit. Dette er nogle foreslag så kom gerne med nogle kommentar. 

:4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vi er ved at arrangere i Randers er også mange timers spinning. Hvert hold har to cykler der skal holdes igang i 24 timer, og med et personantal fra 4 til 8 på hvert hold, kan der virkelig blive tale om mange timers spinning.

I øvrigt er det lige meget hvor tit disse spinningevents bliver lavet, der vil altid komme mange, fordi man finder et sammenhold og et socialt samvær, som man ikke møder på de kortere maratons. Helt enig Arnes event er kanon. Jeg kan bare ikke komme med snøft :crybaby:

Men jo god idé med kalender så man bedre kan overskue hvornår, hvordan og hvad.......Alle kan være med til 24 timers i RAnders den 2 og 3 april. Der bliver lagt vægt på det sociale, det hyggelige og ikke mindst den gode spinningoplevelse, og så bestemmer hvert hold jo hvem og hvordan der skal cykles, så alle kan få den nødvendige hvilke. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

MOD = moderator, dvs en person der er med til at holde styr på hjemmesiden. Eksempel på MOD : Arne  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh ham doktor smart har en kommentar til alt hva :innocent: . Jamen tak for det. Hvor skal jeg skrive under? I øvrigt er forkortelser ikke min stærkeste side. Men så må vi jo have fat i Arne Arne Arne Arne (blinkende lygter) :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vigtig info til alle interesserede-i-24-timers eventet i Randers første weekend i april

Mandag den 7 februar starter tilmeldingen til dette event på FitnessX.dk: Her vil I finde de endelige detaljer omkring, hvad der skal foregå, hvornår, hvormange, hvad det koster mm mm mm.....Og her vil I finde et telefonnummer, hvor I kan tilmelde jer.

Husk at have navnene på alle deltagere parate. En adresse hvor vi kan sende materialet hen samt et TEAMNAVN......Deltagerantal er ændret til

5-????? I BESTEMMER SELV NU.!!!!!!!!!!!!!!!

Der bliver mediedækning både tv,aviser og internet, og endda måske GUINESS REKORDBOG HAHA (Rigtigt nok ellers) , så vi vil helst have pæne mennesker med...hihi DVS RØNNE ER UDELUKKET haha...

Kom én Kom alle.......Men husk at skynde jer med tilmeldingen mandag.....

Instruktør listen er stjernespækket såvel som kombineret med nye og "gamle" kendinge.....Dette er fordi, vi ønsker den største variation, man kan opnå og derved se og prøve forskellige former for spinning.....

Julie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share