Fællesindkøb...


Niske
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Som tidligere skrevet, så skal Morten fra AkThor og jeg et smut forbi Eleiko i Sverige omkring uge 5.

Vi skal have en del ting med hjem, og har i den forbindelse fået nogle ganske gode tilbud fra Eleiko. I kan evt. lige kigge deres katalog igennem(er i PDF-format).

Jeg skal have nogle VL-sko, og nogle kettlebells. Vi har fået ganske gode tilbud på KBs:

8kg. 300,-

16kg. 550,-

24kg. 700,-

32kg. 900,-

Er der nogen der skal have noget med? Jo mere vi bestiller, jo bedre priser får vi.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har du nogen ide om hvad i kommer til at give for vl-sko og hvilke modeller er der snak om. Forhandler de eks adidas equipment?

<{POST_SNAPBACK}>

HVis du gjorde dig den ulejlighed at kigge på den hjemmeside Niske lige har linket til, så ville du ikke behøve at spørge :tongue: SUNEAAAAAAAAAAAAAAAATTEN :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej

Har du nogen ide om hvad i kommer til at give for vl-sko og hvilke modeller er der snak om. Forhandler de eks adidas equipment?

<{POST_SNAPBACK}>

sune> ja, måske, til en pris af 950 IIRC. Men det er begrænset hvad de har i størrelser, så du skal muligvis have gang i Adistar modellen hvis ikke de har din størrelse :smile: Den koster en 500 svenske kroner mere end Equipment.

Skriv og hør hvad fragtprisen er på skoene hos http://www.dynamic-eleiko.com/

De har dog ikke mange Equipment størrelser tilbage...grunden til jeg nævner dem er at du med fordel kan udnytte vekselkursen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Det nemmeste er at gå ind på Eleikos side, som jeg har linket til i det første indlæg(!), og ellers er I velkomne til at spørge, og I vil så få svar inden for 1-2 dage.

Mvh.

Niske

Skriv og hør hvad fragtprisen er på skoene hos http://www.dynamic-eleiko.com/

:blink: Overskriften siger vist fællesindkøb, og at man kan spare en del af forsendelsen, da jeg skal derover. Sender gerne fra Kbh., eller vi kan aftale afhentning.....

(læs før du skriver, DocH. :wink: )

Edited by Niske
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Øhh Niske pointe med mit indlæg var ligesom at det måske var muligt at udnytte vekselkursen og bestille skoene fra en US side i stedet :wink:

Tænk før du skriver ik'

Link to comment
Share on other sites

Øhh Niske pointe med mit indlæg var ligesom at det måske var muligt at udnytte vekselkursen og bestille skoene fra en US side i stedet  :wink:

Tænk før du skriver ik'

<{POST_SNAPBACK}>

Joda, DocH., men forskellen er at du betaler told af det du køber hjem fra USA., dafür.(men kan da sagtens se hvad du mener :laugh: )

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share