Kreatin og proteinpulver blandet sammen


Hammerstrength
 Share

Recommended Posts

Det tror jeg ikke du skal være bange for, bland du bare hjemme fra

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på man "bare skal blande hjemme fra"? Mener at have læst andetsteds på siden, at man helst ikke skal blande kreatinen op med noget som helst før man har tænkt sig at drikke det :blink:

Men som sagt er jeg ikke sikker :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg ikke du skal være bange for, bland du bare hjemme fra

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på man "bare skal blande hjemme fra"? Mener at have læst andetsteds på siden, at man helst ikke skal blande kreatinen op med noget som helst før man har tænkt sig at drikke det :blink:

Men som sagt er jeg ikke sikker :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror ikke der sker noget ved det, jeg har blandet det i min shake hjemmefra lige siden jeg startede på det og jeg lever endnu

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige tråden jeg havde læst det i.

Der er en der har skrevet til importøren og fået følgende svar :tongue: :

"Hej Kenneth,

Mange tak for din mail og den positive feed back.

Jeg kan kun bekræftige dit spørgsmål. Du skal sørge for at indtage dit creatine hurtigst muligt efter det er kommet i væske og gerne efter træning. Du kan derfor have din bøtte med creatine med i tasken til træning.

Jeg håber, at dette var svar nok dit spørgsmål. hvis du har flere eller andre er du altid meget velkommen til at skrive til Nutramino

Med venlig hilsen

Thomas Kjærgaard

Nutramino ApS "

Hele tråden kan læses her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...0289&hl=kreatin :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige tråden jeg havde læst det i.

Der er en der har skrevet til importøren og fået følgende svar :tongue: :

"Hej Kenneth,

Mange tak for din mail og den positive feed back.

Jeg kan kun bekræftige dit spørgsmål. Du skal sørge for at indtage dit creatine hurtigst muligt efter det er kommet i væske og gerne efter træning. Du kan derfor have din bøtte med creatine med i tasken til træning.

Jeg håber, at dette var svar nok dit spørgsmål. hvis du har flere eller andre er du altid meget velkommen til at skrive til Nutramino

Med venlig hilsen

Thomas Kjærgaard

Nutramino ApS "

Hele tråden kan læses her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...0289&hl=kreatin  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja i VÆSKE. Der sker intet ved at smide kreatinen og proteinen i en shaker inden man tager til træning - det skal, selvfølgelig, bare blandes op med vand efter træning.

Edited by Birch
Link to comment
Share on other sites

Fandt lige tråden jeg havde læst det i.

Der er en der har skrevet til importøren og fået følgende svar :tongue: :

"Hej Kenneth,

Mange tak for din mail og den positive feed back.

Jeg kan kun bekræftige dit spørgsmål. Du skal sørge for at indtage dit creatine hurtigst muligt efter det er kommet i væske og gerne efter træning. Du kan derfor have din bøtte med creatine med i tasken til træning.

Jeg håber, at dette var svar nok dit spørgsmål. hvis du har flere eller andre er du altid meget velkommen til at skrive til Nutramino

Med venlig hilsen

Thomas Kjærgaard

Nutramino ApS "

Hele tråden kan læses her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...0289&hl=kreatin  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja i VÆSKE. Der sker intet ved at smide kreatinen og proteinen i en shaker inden man tager til træning - det skal, selvfølgelig, bare blandes op med vand efter træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis i væske nedbrydes creatin til creatinin som ikke er virksomt men bare tisses ud..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt at det skulle være inden for 10min. at kreatin skal drikkes inden.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay tak :smile:

Men virkningen falder vel med tiden. Det er jo ikke sådan at lige præcis efter 10min, så bliver kreatin omdannet til kreatinin, som bare bliver udskilles via nyrene.

Så hvor hurtigt går det?

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige tråden jeg havde læst det i.

Der er en der har skrevet til importøren og fået følgende svar :tongue: :

"Hej Kenneth,

Mange tak for din mail og den positive feed back.

Jeg kan kun bekræftige dit spørgsmål. Du skal sørge for at indtage dit creatine hurtigst muligt efter det er kommet i væske og gerne efter træning. Du kan derfor have din bøtte med creatine med i tasken til træning.

Jeg håber, at dette var svar nok dit spørgsmål. hvis du har flere eller andre er du altid meget velkommen til at skrive til Nutramino

Med venlig hilsen

Thomas Kjærgaard

Nutramino ApS "

Hele tråden kan læses her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...0289&hl=kreatin  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja i VÆSKE. Der sker intet ved at smide kreatinen og proteinen i en shaker inden man tager til træning - det skal, selvfølgelig, bare blandes op med vand efter træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis i væske nedbrydes creatin til creatinin som ikke er virksomt men bare tisses ud..

<{POST_SNAPBACK}>

Det nemlig rigtigt:

"FAQ: I heard about that creatine is unstable in solution, is this true?

A: Yes, it's true that creatine is unstable in solution. It eventually degrades to become creatinine, a useless substance to your muscles. So it's recommended that you shouldn't leave your creatine dissolved in water or juice for too long (no longer than 6 to 8 hours)."

http://www.bodybuildingforyou.com/creatine/creatine-faq.htm

Edit: Jeg vil dog mene at 6-8 timer, som de skriver, er ALT for lang tid - kreatin skal indtages lige efter det er blevet rystet sammen med vand/juice/whatever.

Edited by Birch
Link to comment
Share on other sites

Okay tak 

Men virkningen falder vel med tiden. Det er jo ikke sådan at lige præcis efter 10min, så bliver kreatin omdannet til kreatinin, som bare bliver udskilles via nyrene.

Så hvor hurtigt går det?

Ej det er ikke PRACIS 10min. og så er der ikke mere "krudt" i det. Det nedbrydes simpelhen langsomt...! Og efter sigende være ubrugbart efter 10min. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ja, som titlen siger, kan man så godt putte både proteinpulver og kreatin i sin shaker hjemmefra og så blande det med vand efter sin træning?

Hverken proteinen eller kreatinen tager vel skade af det, vel??

<{POST_SNAPBACK}>

Nej er du tosset da, det må du sgu ikke gøre!!! DET KAN MAN DØ AF!! :w00t:

....... :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Er 10 min nu ikke lige lovlig voldsomt?

So it's recommended that you shouldn't leave your creatine dissolved in water or juice for too long (no longer than 6 to 8 hours)."

Jeg blander min hjemme fra(både væske og kreatin) og jeg kan da sagtens mærke effekten af det selvom det har ligget længe i.

(hvilket nok skyldes mit enorme forbrug af det) :tongue:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Ja, som titlen siger, kan man så godt putte både proteinpulver og kreatin i sin shaker hjemmefra og så blande det med vand efter sin træning?

Hverken proteinen eller kreatinen tager vel skade af det, vel??

<{POST_SNAPBACK}>

Nej er du tosset da, det må du sgu ikke gøre!!! DET KAN MAN DØ AF!! :w00t:

....... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan jo aldrig vide om der sker en eller andet syg kemisk reaktion, vel :wink: ?

Menneskekroppen består af næsten kun vand...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, og et for stort indtag af kreatin nytter heller ikke noget, da kroppen ikke vil kunne optage så meget af kreatinen, og det vil blive omdannet til kreatinin, og blive pisset ud.

Inde i musklen bliver kreatin omdannet til kreatinfosfat, og tager derfor ikke "skade" af at være i væske.

Edited by Hammerstrength
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share