Større arme på 12 uger


denhvideabe
 Share

Recommended Posts

Er i gang med fase 2...og jeg kan ikke kører med den samme vægt i hele træningssessionen hvis jeg skal ramme 8 reps, eller 5 reps i den anden øvelse. Så tager lidt kilo af efterhånden...men det giver vel også sig selv eller hvad?

Eksempel:

"Barbell preacher curls: 5 sæt x 8 reps

Supersetted med

Reverse closegrip pulldowns: 5 sæt x 5 reps"

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke det er meningen, at du skal kører med en vægt der tillader dig at udfører 5x8 eller 5x5? Altså samme vægt i alle set. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ved jeg ikke! Det er jo derfor jeg spørger og jeg har endnu ikke fået et relevant svar!

Link to comment
Share on other sites

kører selv programmet på 8. uge, mine arme er so far vokset næsten 2 cm.

Har puttet en ekstra brystøvelse ind, da det halter lidt, nemlig incline dumbell.

Kan varmt anbefale programmet, det super : )...

Det giver rigtig god progression, og overvejer og bruge programmets princip i mit næste træningsprogram (forkuseret på bryst) - man skal bare tage højde for at dette program er altså lækkert sat sammen, der har været overvejelser med!.

fx en tirsdag, man skal sqautte, det giver ben og det nederste ryg, bagefter er det barbell bendover rows, så man får hele ryggen med - sådan er programmet perfekt bygget sammen hele vejen i gennem : )...

PERLE program ;P I LOOOVE 10x10!!!

Link to comment
Share on other sites

Er i gang med fase 2...og jeg kan ikke kører med den samme vægt i hele træningssessionen hvis jeg skal ramme 8 reps, eller 5 reps i den anden øvelse. Så tager lidt kilo af efterhånden...men det giver vel også sig selv eller hvad?

Eksempel:

"Barbell preacher curls: 5 sæt x 8 reps

Supersetted med

Reverse closegrip pulldowns: 5 sæt x 5 reps"

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke det er meningen, at du skal kører med en vægt der tillader dig at udfører 5x8 eller 5x5? Altså samme vægt i alle set. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ved jeg ikke! Det er jo derfor jeg spørger og jeg har endnu ikke fået et relevant svar!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er okay og tage kilo af i fase 2, det fungere stadig på samme måde som fase 1 - bare med færre reps/sets så man har power til supersette - og supersette er da = ét stykke syrebad i musklen + DOMS dagen efter - læækkert

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes du resultatet er, hvor langt er du henne i programmet og hvad har du trænet før?

sheiko, 20 rep breathe, hst og det omtalte.

Da jeg skrev indlægget var jeg nystartet på selve programmet, derfor interessen. Godt vi har folk som dig til at holde et øje med om indlæggene er iorden :D

Edited by stefan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share