WWE RAW


ShotPut2008
 Share

Hvem er den sejeste wrestler?  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det er rigtigt hvad du siger Friis. Det er de også blevet bedre til...

Dengang WCW eksisterede var de rigtigt dårlige til det der...

Hvis to stridende wrestere kom op og slås i showet lige før en pay-per-view, så kunne man være sikker på at ham, der "vandt" helt sikkert ville tabe til pay-per-view...

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke kun børn der ser sådan noget, det er jo skuespil det hele 

Jo, for det meste. Men prøv lige at se nogle af kampene rigtig igennem. Det er ikke altid det er venner der kommer i ringen sammen. Tit kan man godt se de ikke er for glade for hinanden i omklædningsrummet. Nogle af de knytnæveslag rammer virkelig hårdt, hvor det virkelig ikke er skuespil. Der er nu mange gange de må gå fra ringen med et blodigt ansigt.

Ja, det er nok PR stunts mange gange, men jeg holder på sådanne typer som dyrker seriøs wrestling, også har noget arrigskab de skal af med nogle gange.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da total teater i højeste klasse, at de slå på hinanden så de for næse blod, viser at de er nogle dygtige stuntmænd, og gode skuespiller.

Men at snakke om verdensmester skab, når alt stort set er aftalt, er da til grin :blink:

Wrestling er da et flot stunt show og god underholdning, og de er da dygtige til at smide rund med hinanden, men sport..nej

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels----> Nu har Vince MCmahon (ejeren af WWE) i mange år pointeret at hans liga er sports entertainment...

Ligemeget om man er fan eller ej, før man begynder at snakke om wrestling synes jeg man skulle ta og se filmen wrestling with shadows.

Hver eneste "slag" er ikke planlagt, mener de snakker om at det et under 25% af en kamp der er planlagt.. REsten tager de på spontaniteten.. Hvis man spidser ørerne eller lægger mærke til læberne, kan man nogen gange afsløre at de visker til hinanden hvad der skal ske som det næste, hehe....

WWE er :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og dog? Noget af spændingen ved det er jo at man ikke aner hvad resultatet bliver.

Man kan da også sagtens sidde og se en god fodboldkamp, som måske har været aftalt spil(tænk eksempel). Hvis ikke man får noget at vide, så vil man da kun huske det som en god kamp. 

Lidt dårligt eksempel da der meget sjældent er fodboldkampe der er aftalt spil!

Men ved hvad du mener! Der er nok også alt skuespille hvor en wrestler skal spille en rolle som er ufatteligt utroværigt. Man kan da godt få sig et billigt grin en gang i mellem.! Det virker bare fuldstændigt latterligt på mig!

Men jeg synes da også det var sjovt at se da jeg var 8-14år :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da lige kommet frem at en tysk dommer måske har fikset en kamp mellem Hamburger SV og et eller andet hold, idet han selv dømte, og havde sat penge på det andet hold.

Men ja, mange gange er det altså ringe skuespil, men det er jo en del af humoren i det også. :4thumbup:

Og så er jeg ligeglad med at nogen mener at det er for børn. Hvis alternativet er såkaldt voksensport(fodbold, håndbold, etc.) så vil da hellere være barn igen, for det er da dødkedeligt at se på(synes jeg). :sleeping:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Er det ikke kun børn der ser sådan noget, det er jo skuespil det hele 

Jo, for det meste. Men prøv lige at se nogle af kampene rigtig igennem. Det er ikke altid det er venner der kommer i ringen sammen. Tit kan man godt se de ikke er for glade for hinanden i omklædningsrummet. Nogle af de knytnæveslag rammer virkelig hårdt, hvor det virkelig ikke er skuespil. Der er nu mange gange de må gå fra ringen med et blodigt ansigt.

Ja, det er nok PR stunts mange gange, men jeg holder på sådanne typer som dyrker seriøs wrestling, også har noget arrigskab de skal af med nogle gange.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da total teater i højeste klasse, at de slå på hinanden så de for næse blod, viser at de er nogle dygtige stuntmænd, og gode skuespiller.

Men at snakke om verdensmester skab, når alt stort set er aftalt, er da til grin :blink:

Wrestling er da et flot stunt show og god underholdning, og de er da dygtige til at smide rund med hinanden, men sport..nej

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis de rigtig får næseblod er det ikke et stunt. De kan nemt have aftalt at han lige giver ham et ordentligt skræl for tilskuernes skyld, men så er det ikke et stunt.

Det er sket et par gange de virkelig er kommet op at slås inde i ringen, hvor officials har strømmet til for at holde dem tilbage.

Selv om de er glimrende skuespillere kan de ikke konstant holde masken. Nogle mennesker kan bare ikke lide hinanden, og sådan er det. Sådanne type som dyrker wrestling tror jeg ikke lige frem er stille og rolige fyre til hverdag, så spændingen vil altså blive høj i nolge kampe. Når de nu har lov til at lave diverse ting ved hinanden, tror jeg dælme også de gør.

Bare når jeg sidder herhjemme kan jeg nu let se forskel på en "venne" kamp og en "knap så gode venner" kamp. Jeg vil skyde på at 80-90% af kampene går glat uden den store smerte og præcis som aftalt i omklædningsrummet. De sidste 10-20% kan der komme nogle spændinger imellem som de lader gå ud over hinanden i ringen (uden det er alt for voldsomt), det vil sige at de holder maksen, men dog alligevel smækker hinanden rundt lidt mere end hvad der er godt for dem. Det er uhyre sjældent det går helt glat for dem, men det er nu sket, så ren skuespil tror jeg ikke på det er. Selv i USA tror jeg ikke de er syge nok til at lave PR stunts hvor deltagerne går der fra med brækkede næser, ribben, arme og ben.

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Ok det ladet til at folk er blevet enige om at der er Sports Entertainment, med tryk på det sidste, der er tale om.

Og poll'en lød på hvem der var den sejeste wrestler, hvis vi tager alt med i form af skuespil, det at være atletisk og have en fed attitude så må man holde sig til det de selv siger.....RAW IS JERICHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er den dygtigste af raw's stjerner og Lion Sault smadrer folk.

Hos Smackdown var det Kurt der var den fedeste indtil han begyndte at hænge ud taberne Mark Jindrak(veltrænet satan) og Luther Reigns

Link to comment
Share on other sites

Ok det ladet til at folk er blevet enige om at der er Sports Entertainment, med tryk på det sidste, der er tale om.

Og poll'en lød på hvem der var den sejeste wrestler, hvis vi tager alt med i form af skuespil, det at være atletisk og have en fed attitude så må man holde sig til det de selv siger.....RAW IS JERICHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er den dygtigste af raw's stjerner og Lion Sault smadrer folk.

Hos Smackdown var det Kurt der var den fedeste indtil han begyndte at hænge ud taberne Mark Jindrak(veltrænet satan) og Luther Reigns

<{POST_SNAPBACK}>

Stone Cold var en af de førte mic-wrestlers, med masser af trashtalk....

Men den ubestridte mic-king er og blir the ROck :4thumbup:

Nu ved jeg ik hvor mange af jer så da Jericho kom til WWE, det var så fedt en mic-duel med the rock...

The Rock: What's your name

Chris Jericho: Chriii...........

It's dosent matter what your name is :w00t: know your role and shut your mouth :4thumbup:

det er klart den fedeste mic-duel ever(med chance for at have misset noget i den nyere tid :dry: )

en anden klassiker fra the rock:

Vince, who is this ROODY POOH - mener det var da big-show kom til ligaen....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set wrestling siden jeg var 5 år ( jeg er 17 nu)

Der har været nogle rigtig gode wrestler i gennem tiderne....

Men den bedste wrestler jeg nogen sinde har set er Brock Lesnar.

kun på 2 år.. var han på toppen af wwe... Han var Smackdowns sjæl..

Smackdown er ikke det samme uden ham.....

Link to comment
Share on other sites

Kan desværre ikke se wraaaaaaasssssssling i øjeblikket :sneaky2: Men mine to favoritter på Raw er helt Shawn Michaels og Benoit. Benoits kampe er stortset altid gode og Shawn er en af de cooleste heels ever, når han kører den superarrogante atitude :4thumbup:

Men Smackdown har den bedste besætning pt. med Rey og RVD og så selvfølgelig Angle, som er den fedeste wrestler nogensinde :devil:

Link to comment
Share on other sites

For de af jer, der ikke læser forud på www.wwe.com, lad være med at læse det her!

Batista vandt The Royal Rumble og skal kæmpe Main Event til Wrestlemania XXI!!!

Theodore Long fra SmackDown! forsøger at lokke Batista til SmackDown! Lykkedes det, skal Batista kæmpe mod JBL ved Wrestlemania!

post-4692-1107343583_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share