FitDay


CA8
 Share

Recommended Posts

Har fundet en side som I sikkert kan få brug for. Det er et site hvor man nemt kan putte ind hvad man indtager i løbet af dagen og derefter se forskellige statistikker osv.

http://www.fitday.com/

Jeg har vedlagt et screenshot af systemet, som man får ved at oprette en gratis bruger derinde, hvilket man gør ved at trykke på sign up:

yup.gif

:cooldance:

Edited by Birch
Link to comment
Share on other sites

Det her skulle vist også være ok. Har dog aldrig selv prøvet det!

Link

Efter sigende kan man bare sætte datoen tilbage når demoen udløber - så skulle den virke igen. :wink: (men har som sagt ikke selv prøvet det)

Link to comment
Share on other sites

Det ser fint ud.

Problemet er bare at jeg ikke umiddelbart kan finde de fødevarer jeg normalt

indtager, sådan som e.g. müsli, og lignende. Det er jo specifikt rettet mod amerikanere og deres fødevareformer...

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, de har nu altså det samme mad som os :smile: Og müsli hedder muesli på engelsk.

Edited by Birch
Link to comment
Share on other sites

Det her skulle vist også være ok. Har dog aldrig selv prøvet det!

Link

Efter sigende kan man bare sætte datoen tilbage når demoen udløber - så skulle den virke igen.  :wink: (men har som sagt ikke selv prøvet det)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det program ser ud til at være rigtig godt - har lige siddet og leget lidt med det, og ja - man kan bare stille datoen tilbage.. hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share