Imigran


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Jeg fik det super dårligt af imigræn.

Min migrænen gik da væk, men jeg begyndte at klø i ansigtet og blev temlig omtåget/sløv.

Så fik jeg nogle andre piller som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Det bedste jeg har fundet mod en begyndende migræne er:

2 stk Ipren + 1 panodil, men det virker kun hvis man kan tage den

i opløbet.

Vågner man med det så skal der stærkere midler til hvis man vil have noget ud af sin dag... Men har ovenstående har virkelig hjulpet og koster ikke 100 pr pille!

Link to comment
Share on other sites

Var for hurtig på aftrækkeren tidligere...

Imigran har kommet med en ny type som hører under eletriptanerne. Der findes flere priducenter af eletriptanerne, hvoraf imigran og Relpax er nogen af dem.

Er man smart, tester man flere typer og ser hvilken som virker best på sig selv.

Jeg bruger selv Relpax og den virker hver gang (så længe jeg ikke når at få kvalme først, men det skyldes at den så ikke bliver optaget igennem maven).

Link to comment
Share on other sites

Skjold:

Ipren? Tjah, har du nogen ide om hvorfor de skal kombineres med panodil?

For nu vil jeg lige prøve det her halløj jeg har fået, og se hvordan det virker. Men du har nu også en gyldig pointe i at der ingen grund er til at bruge dyr medicin hvis billig medicin er næsten lige så godt. Tror dog ikke det er svaret i de svære tilfælde.

Link to comment
Share on other sites

Skjold:

Ipren? Tjah, har du nogen ide om hvorfor de skal kombineres med panodil?

For nu vil jeg lige prøve det her halløj jeg har fået, og se hvordan det virker. Men du har nu også en gyldig pointe i at der ingen grund er til at bruge dyr medicin hvis billig medicin er næsten lige så godt. Tror dog ikke det er svaret i de svære tilfælde.

<{POST_SNAPBACK}>

De virker godt samme. Kan ikke komme med nogen videnskablig forklaring hvorfor, men hvis det virker er det vel også underordnet.

Men som sagt så virker det kun hvis du kan tage det i opløbet.

Hvis man for det i løbet af nattet og først vågner når det er værst så er det kun de rigtigt piller der hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Får det udelukkende efter træning, så der er ikke noget med at vågne op med migræne heldigvis

<{POST_SNAPBACK}>

Aha, troede det var alm. Migræne.

Så aner jeg det ikke...

<{POST_SNAPBACK}>

Der findes nok ingen "alm. migræne" da det udløses af forskellige årsager og har forskellige symptomer alt efter hvem man spørger.

Link to comment
Share on other sites

Får det udelukkende efter træning, så der er ikke noget med at vågne op med migræne heldigvis

<{POST_SNAPBACK}>

Aha, troede det var alm. Migræne.

Så aner jeg det ikke...

<{POST_SNAPBACK}>

Der findes nok ingen "alm. migræne" da det udløses af forskellige årsager og har forskellige symptomer alt efter hvem man spørger.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad jeg mener ved alm. migræne, er de typiske symptomer de fleste folk oplever ved migræne, så som kvalme, overfølsomhed for lys og en ektremt skærende hovedpine f.eks bag det ene øje og ikke noget som udløses ved en given aktivitet....

De er jo de færreste der ved hvad der præcis udløser lige netop deres anfald.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share