rygestop/ vægt


duenn
 Share

Recommended Posts

Hjælp!!!

jeg er holdt op med at ryge :4thumbup: træner 4 gange om ugen både cardio og let styrk. mit normale kcal forbrug er ca 1700 . Har taget 2 kg på på 4 uger er bange for at det fortsætter. efter jeg holdt op med at ryge er jeg blevet vildt sulten efter træning forsøger at lade være med at spise mere end jeg plejer. er der nogen der har et kanon trick til hva jeg kan spise som mætter godt efter træning uden jeg gainer 2 kg pr md

på forhånd tak

duenn

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilslutter mig Heffes forslag. Benyt dig af chancen til at opbygge muskler og tage på. Derved bliver dit ligevægtsindtag forøget og hvem ved, måske går det til sidst op i en højere enhed uden at du behøver at sænke indtaget væsentligt.

Tro mig, det modsatte kan nemlig også være et problem. Jeg forsøger selv at bulke, men har svært ved at tage på da jeg simpelthem ikke kan spise så meget. Jeg benytter mig af tricks som olie i shaken, kage til kaffen og andet kalorietæt. Til tider er jeg lige ved at brække mig.

Link to comment
Share on other sites

Hjælp!!!

jeg er holdt op med at ryge  :4thumbup:  træner 4 gange om ugen både cardio og let styrk. mit normale kcal forbrug er ca 1700  . Har taget 2 kg på på 4 uger er bange for at det fortsætter. efter jeg holdt op med at ryge er jeg blevet vildt sulten efter træning forsøger at lade være med at spise mere end jeg plejer. er der nogen der har et kanon trick til hva jeg kan spise som mætter godt efter træning uden jeg gainer 2 kg pr md

på forhånd tak

duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke..........

Er selv røgfri på snart 8. uge. I forbindelse med mit rygestop har jeg brugt noget tid på at læse en masse om at stoppe med at ryge, blandt andet også hvordan man undgår at tag på, har læst flere stæder at hvis man nedsætter sit kcal med 200 kcal om dagen, skulle man kunne hold vægten, enest er bare jeg har endnu ikek lige fundet udaf i hvor langtid.

Austina :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilslutter mig Heffes forslag. Benyt dig af chancen til at opbygge muskler og tage på. Derved bliver dit ligevægtsindtag forøget og hvem ved, måske går det til sidst op i en højere enhed uden at du behøver at sænke indtaget væsentligt.

Tro mig, det modsatte kan nemlig også være et problem. Jeg forsøger selv at bulke, men har svært ved at tage på da jeg simpelthem ikke kan spise så meget. Jeg benytter mig af tricks som olie i shaken, kage til kaffen og andet kalorietæt. Til tider er jeg lige ved at brække mig.

<{POST_SNAPBACK}>

VRÆÆL

ok opbygge lidt mere muskler( er jo en pige) og få større indtag den køber jeg.

stakkels dig rønne det lyder lidt ulækert :blink:

i bund og grund træner jeg fordi jeg er en vat arm og konditions træner for ikke at blive fed derfor ekstra surt med de nye ikke velkomne kilo.....

duenn

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du om? Du skal da begynde at bodybuilde og så bulke dig selv op. En fantastisk mulighed som mange vil være dig misundelig :w00t:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Med et vedligholdsindtag på 1700kcal er det nok en pige der er tale om, så det er hun jo nok ikke interesseret i. De fleste piger bliver jo hurtigt voldsom stor og kommer til at se body builder agtig ud. :laugh:

Men tillykke med rygestoppet. Det er der ikke mange der klarer. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hjælp!!!

jeg er holdt op med at ryge  :4thumbup:  træner 4 gange om ugen både cardio og let styrk. mit normale kcal forbrug er ca 1700  . Har taget 2 kg på på 4 uger er bange for at det fortsætter. efter jeg holdt op med at ryge er jeg blevet vildt sulten efter træning forsøger at lade være med at spise mere end jeg plejer. er der nogen der har et kanon trick til hva jeg kan spise som mætter godt efter træning uden jeg gainer 2 kg pr md

på forhånd tak

duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke..........

Er selv røgfri på snart 8. uge. I forbindelse med mit rygestop har jeg brugt noget tid på at læse en masse om at stoppe med at ryge, blandt andet også hvordan man undgår at tag på, har læst flere stæder at hvis man nedsætter sit kcal med 200 kcal om dagen, skulle man kunne hold vægten, enest er bare jeg har endnu ikek lige fundet udaf i hvor langtid.

Austina :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

tillykke til dig

mit problem er at jeg dårligt kan spise mindre end jeg gør, derfor tænker jeg at den metode med at bygge muskler op og få større ligevægtsindtag, så jeg kan spise det samme som før, nok vil være den rigtige for mig.

Bare jeg ik var så sulten overvejer at spise mursten efter træning :4mewantfood:

duenn

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du om? Du skal da begynde at bodybuilde og så bulke dig selv op. En fantastisk mulighed som mange vil være dig misundelig :w00t:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Med et vedligholdsindtag på 1700kcal er det nok en pige der er tale om, så det er hun jo nok ikke interesseret i. De fleste piger bliver jo hurtigt voldsom stor og kommer til at se body builder agtig ud. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå ja¸ det havde jeg lige glemt :cheer::tease:

Den er ikke rettet på dig duenn¸ bare mange piger der åbenbart tror man blver lige så god til at spille tennis som John Mcenroe¸ hvis man ikke holder lidt igen med sit spil... :w00t:

P.S. Jeg fejrer et års rygestop i dag :w00t::w00t::w00t:

Ti kilo senere (meget med vilje :wink: ) og mægtig stolt af mig selv. Havde helt glemt det indtil den her tråd.

Go' vind¸ der er det hele værd.

Link to comment
Share on other sites

Shake og havregrød :)

<{POST_SNAPBACK}>

Shakes er nok ikke lige løsningen. Flydende føde mætter generelt ikke særlig godt. Havregrød er derimod en fin idé. Og så den sædvanlige: grønsager.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu det afhænger meget af hvad man putter i sin shake.

Jeg putter blendede (i en kaffemølle) havregryn i - og det mætter fint for mig.

Som måltidserstatning indtager jeg nu og da en shake bestående af ca. 40 gram havregryn, ca. 35 gram proteinpuvler (80%) og så resten (ca. 270 gram) mælk. Det giver ca. 330 ml - altså som en minimælks flaske. I stedet for at spise på arbejdet indtager jeg sådan en. Det virker fint for mig (selvom deres mad frister meget og, indrømmet, uden tvivl også vil smage mig bedre). Der er under 400 kcal. i sådan en shake og alternativet for mig er væsentligt mere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu det afhænger meget af hvad man putter i sin shake.

Det har du uden tvivl ret i, men oftest forbindes en shake vel med proteinpulver, evt. kulhydrater samt vand/mælk. Min "protest" går mod proteiner i flydende form vs. i fast form (altså rigtig mad). Kcal.mængden er den samme men fast føde fylder og mætter mere. Præcis derfor er havregrød også en god ting.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HJÆÆÆLP nu begynder det virkelig at knibe for mig der er gået ca 14 dage siden sidst og jeg har spist yderst fornuftigt har øget min træning med en extra dag plus træner tungere end nogensinde, problemet er og var at jeg er totalt sulten efter træning

har taget endnu et kilo på dvs 3 kg på 6 uger.

jeg kan bare ikke skære flere kalorier og slet ikke nu hvor jeg har øget træningen. hva faen gør jeg?????

please help me jeg magter virkelig ikke at ramme de 10 kg inden sommer ej heller at skulle begynde at ryge igen.

hvordan ved jeg iøvrigt hvornår det er muskler jeg gainerog ikke fedt, tænker at det vel tar lidt tid at gaine muskeler hvorimod fedt er nemt nok!!!!

hilsen den (små)fede due :mad:

syns iøvrigt det er et rigtig godt sted det her

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share