Nyt Træningsprogram


Lunk
 Share

Recommended Posts

Mandag:

Bryst

Bænk, skrå bænk, Cable Cross (til Bryst)

bicep

Bicep Curl, 2 Yderlige øvelser (evt. forslag?)

Tirsdag:

Ryg

Dødløft, one arm rowing, 1 øvelse mere (Evt. forslag?)

Tricep

French Press, Dips, 1 øvelse mere (Evt forslag?)

Onsdag: Pause

Torsdag:

Ben

Squat, Læg-Raises, Benpres

Skulder

Laterals-Cable cross, Shrug, evt Chinups.

Fredag:

Mave

Benløft, 2 Maveøvelser mere (Weighted) Evt forslag?

Hvad mangler her?

alt udføres med 3set af 8 reps

Kan det bruges? hvs det er muligt vil jeg meget gerne have noget Kritik eller ros.

Mener med øvelser. Rækkefølge. og lign.

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du med Højere frekvens?

<{POST_SNAPBACK}>

At du rammer en muskelgruppe flere gange om ugen end du gør nu. Jeg vil også anbefale fullbody 3 gange om ugen alá HST. Du "spilder" en masse tid på at træne et så lavfrekvent split som du beskriver der. Musklerne holder op med at vokse efter ca. 48 timer, så bliver den ikke trænet igen der "spilder" man tid.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

sjovt..

Træneren der ude sagde nettop at musklerne skal have en uge ca. og derved sagde han at følgende var det bedste..

Ham som ejer centeret er ham Der Dan et eller andet som lige er blevet danmarks nr 3 i et eller andet noget..

Jeg spurgte ham også af. For normalt kørte jeg fullbody 3 gange ugentlig..

Men det sagde han at var forkert..

Link to comment
Share on other sites

sjovt..

Træneren der ude sagde nettop at musklerne skal have en uge ca. og derved sagde han at følgende var det bedste..

Ham som ejer centeret er ham Der  Dan et eller andet som lige er blevet danmarks nr 3 i et eller andet noget..

Jeg spurgte ham også af. For normalt kørte jeg fullbody  3 gange ugentlig..

Men det sagde han at var forkert..

<{POST_SNAPBACK}>

Det er forkert at en muskel skal restituere så længe. Det er noget gammelt bodybuilder bavl, der ikke på nogen måde har hold i virkeligheden. Fortsæt du bare med fullbodytræningen.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

at han er vundet et eller andet betyder at han er på krudt ELLER har gode gener OG i begge tilfælde kan finde ud af at spise. Til gengæld betyder det ikke nødvendigvis at han ved specielt meget om at træne. Nu synes jeg at du lige så stille skulle putte den gode Dans program end i skralderen og så kør noget stabilt fullbody 3 gange om ugen eller 2 split 4 gange om ugen og så sæt dig ind i hvordan man æder.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal det selvfølgelig ikke forståes sådan at man skal brænde sig selv totalt ned 3 gange om ugen, men i stedet skal du styre intensiteten (hvor tæt på sit max man løfter) og vollumen (hvor mange sæt og reps man laver) på en fornuftig måde. Med HST går du ikke galt i byen.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Fullbody 3 x ugentligt vil klart være bedre end det program du har skrevet.

Hvis du er træt af fullbody og gerne vil have noget mere volumen synes jeg du skal køre 2 delt split 4 gange ugentligt.

F.eks.

Mandag: Bryst, skulder og triceps

Tirsdag: Ben, ryg og biceps

Onsdag:Fri

Torsdag: Bryst, skulder og triceps

Fredag: Ben, ryg og biceps

Lørdag: Fri

Søndag: Fri

Prøv at finde 3 øvelser til hver muskelgruppe og træn 3 sæt x 6-8 reps.

For at få progression ind i programmet så træn 4 sæt x 8-10 reps med samme vægt nr. 2 måned du køre programmet. Tag herefter en deload uge og start forfra med 3 sæt x 6-8 reps bare med mere vægt end første gang. Du kan også skifte dine øvelser ud med nogle nye anden gang for variationens skyld.

Edited by ZooLander
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share