Frysepizza med ekstra 6% ost og skinke?


Totti
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige igang med at "lave" en frysepizza, hvor jeg har tilføjet 6% ost og skinke ovenpå. Der er en del skinke og ost ovenpå, da jeg gerne vil have ekstra proteiner. :4mewantfood:

Frysepizzaen er en magerita uden det vilde fyld på i forvejen.

Jeg kan ikke rigtigt se hvad der er usundt ved måltidet, men er alligevel ikke sikker. Hvad synes I?

Det skal siges at jeg styrketræner 3-4 gange i ugen og går efter muskelvækst. Dog ikke overdreven bulkning.

Håber på gode svar :smile:

Edited by Totti
Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv helt tosset med frysepizzaer. Uden på kassen kan du læse indholdet. Ved ikke om det er mig det er galt med, men magarita er den mest VULGÆRE pizza jeg nogensinde har smagt. Hehe. Ikke lækkert.

Efter hvad jeg kan huske er en frysepizza ikke så usund igen. Noget med 30gr protein pr. pizza med kød-fyld. Mener heller ikke der er så meget fedt eller kulhydrater i, men det kan du jo lige tjekke og skrive herind, hvis du ikke har smidt æsken ud :)

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tja, fedtprocenten er da næsten på de 30 - men det kunne vel være værre?

<{POST_SNAPBACK}>

Også med det ekstra fyld. Det er jo næsten ren prots.?

<{POST_SNAPBACK}>

At du bruger 6% ost er jo en god ting, men så vidt jeg ved er der også en del fedt i skinke...

Men okay - der er de vel i de fleste kødvarer

Link to comment
Share on other sites

Hvad er næringsindholdet på din skinke?

Hvad er næringsindholdet på din ost?

Hvad er næringsindholdet på din pizza?

Hvad giver det, når du lægger sammen?

Hvad er dit ligevægtsindtag ca.? Er det samlede næringsindhold er meget stort i forhold til dit ligevægtsindtag?

Derudover, så skal man også tænke på om der er meget usund fedt i din pizza. Er der mon mange vitaminer i en gang dej, skinke og ost - nej :tongue:

Umiddelbart vil jeg ikke sige, at det er sundt, men en gang i mellem skader ikke.

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share