Kan løst maveskind trænes væk?


Indiana Mogens
 Share

Recommended Posts

nej

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for svaret :smile:

Læste bare et sted at nogle sage det kunne lade sig gøre, men syntes nok også det lyd lidt for optimistisk, så ville lige høre jer proffer ad.......

Lige et sprøgsmål til?:

Jeg har været igennem et stører vægttab (er 185cm høj) og vejer nu 75kg, men der sidder stadig ligt på maven (det er ikke løst hud).......

Jeg er blivet rådet til ikke at tabe mig yderligere, men skal jeg ikke stadig i underskud for at komme af med det sidste på maven?

Eller vil det automatisk forsvinde til fordel for muskelmasse med tiden ved den daglige træning?

Link to comment
Share on other sites

nej

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for svaret :smile:

Læste bare et sted at nogle sage det kunne lade sig gøre, men syntes nok også det lyd lidt for optimistisk, så ville lige høre jer proffer ad.......

Lige et sprøgsmål til?:

Jeg har været igennem et stører vægttab (er 185cm høj) og vejer nu 75kg, men der sidder stadig ligt på maven (det er ikke løst hud).......

Jeg er blivet rådet til ikke at tabe mig yderligere, men skal jeg ikke stadig i underskud for at komme af med det sidste på maven?

Eller vil det automatisk forsvinde til fordel for muskelmasse med tiden ved den daglige træning?

<{POST_SNAPBACK}>

Fedtet på maven kan være svært at komme af med og det er bestemt ikke sikkert at det sker automatisk bare man træner. Jeg gætter på at der må arbejdes hårdere for at få det sidste og mest stædige fedt væk. Som du selv er inde på skal man også være i underskud for at komme af med det sidste på maven.

Link to comment
Share on other sites

nej

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for svaret :smile:

Læste bare et sted at nogle sage det kunne lade sig gøre, men syntes nok også det lyd lidt for optimistisk, så ville lige høre jer proffer ad.......

Lige et sprøgsmål til?:

Jeg har været igennem et stører vægttab (er 185cm høj) og vejer nu 75kg, men der sidder stadig ligt på maven (det er ikke løst hud).......

Jeg er blivet rådet til ikke at tabe mig yderligere, men skal jeg ikke stadig i underskud for at komme af med det sidste på maven?

Eller vil det automatisk forsvinde til fordel for muskelmasse med tiden ved den daglige træning?

<{POST_SNAPBACK}>

Fedtet på maven kan være svært at komme af med og det er bestemt ikke sikkert at det sker automatisk bare man træner. Jeg gætter på at der må arbejdes hårdere for at få det sidste og mest stædige fedt væk. Som du selv er inde på skal man også være i underskud for at komme af med det sidste på maven.

<{POST_SNAPBACK}>

Starter på et nyt program, hvor jeg fordobler vægten i næste uge :cooldance:

Så må jeg jo se efter 3-4 måneder træning om det giver noget!

Løber 10km hver morgen er det spild af tid, og skulle jeg hellere tage mit program 2gange om dagen isteden?

Problemet er bare lidt at jeg helst ikke må gå mere ned i vægt! Da jeg så ser helt "udsultet" ud i hovedet!

Er 185cm høj, 75kg er det tilrådigt at gå længere ned?

Link to comment
Share on other sites

Kan løst maveskind trænes væk?

<{POST_SNAPBACK}>

-----------------------------------------------------------------------------------

Hejsa!

Hvis det er "brun" fedt,det som nogle kvinder for efter en fødsel,så er svaret,ja,det kan trænes væk,selvom det kræver en ihærdig indsats.

Grundlæggende kan alt hud strammes op,hvis det har kontaktfalde på fedt,muskler eller anden kroplig væv.Hvis du er i den situation at du har tabt dig for hurtig og din hud fx. på maven,har mistet forbindelsen med kroppen, og derved hænger løst,så er det probelmatisk,men løsthængende fedt kan trænes/spises væk,selvom det igen kræver en del afsavn og hård træning.

Dog vil jeg lige nævne at hud er fedt og protein,så selv lidt løs hud kan trænes væk,men så skal du "tilmelde" dig ekstremsporten,for her er der eks.på at løs hud er forsvundet.Ekstrem er 4-6 cykling om dagen eller 200 km løb om ugen.

Via styrketræning alene er det svært, at nå det du gerne vil.

Har været på arbejde hele dagen,håber dog det hænger lidt sammen alligevel.

Hilsen Mads

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share