2-spilt


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey..

Her efter min nuværende cyklus skal jeg igang med et 2-spilt program... men er i tvivl om volumen... Og om der er nogle cykluser eller progressioner som er ok... Ved heller ikke om det skal være 5x5 hele vejen igennem, eller om det skal være 3x8... Jeg overvejer en Hatfield bænk cyklus, da jeg gerne vil have noget mere styrke og masse på bryst... kan jeg godt sætte enten decline eler incline ind på dagene med bænk også?? og leder også efter en god squat og dødløft cyklus (måske tager jeg endnu en af TJ's dødløft cykluser, dog er jeg i tvivl om masse potientialet i den)...

Nogle foreslag??

Skal også høre om det er en dårlig idé at tilføje 6mins før og 12 mins efter cardio i træningen... jeg har ikke tid til cardio andre dage... før lavede jeg 2x30 på ikke træningsdage, men hvor stor indflydelse vil det have på min vækst?? (Restitution osv.)

Link to comment
Share on other sites

hmm okay prøver så :smile:

1. Er det dumt at lave 6 mins cardio før og 12 min. cardio efter trræning??? Jeg har ikke tid til cardio rigtigt udover det... vi snakker HIIT....

2. jeg skal til at køre 2-split bagefter min nuværende cyklus, og har brug for nogle råd.. Jeg ved godt hvilke øvelser osv. dog driller progressionen, intensiteten og cykluserne mig lidt... Vil gerne have mere masse og styrke allover.. ved bare ikke hvilke cykluser der er anbelfalelses værdige, og hvor meget intensitet (altså hvor mange øvelser til hver muskelgruppe).. Overvejer at sige 2 øvelser per muskelgruppe, ville det være fint?? Og skal det være 5x5 all over (også de små muskler) eller 3x8 i de små???

håber det hjalp...

Link to comment
Share on other sites

#1

Tja ….cardio vs. vægt træning, har været oppe ca en million gange, konklusion er ikke for meget cadio de dage du vægt træner, da det vil trætte dig for meget

#2

Hvis du kan løfte 5 x 5 så er det tid til at øge vægten, det samme gælder for 3 x 8, du kan evt variere med 5x5 den ene gang og 3x8 den næste gang

Jeg har aldrig selv trænet efter nogen cyklus, men lade min krop på dagen bestemme hvor tungt der skal trænes

2 øvelser pr. muskel gruppe lyder fint

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share