nedgang af energi og styrke??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hej..

Da jeg var oppe at træne i fredags havde jeg en af mine bedste dage.. Jeg havde mega energi og god styrke..... I Weekenden stod den ikke engang på druk (har den nu heller ikke gjort et stykke tid), og god ernæring, næsten ligeså god som hverdage, hvilket er usædvaneligt for mig i weekenderne... Det eneste der var anderledes, var at jeg tog til noget fest, hvor jeg næsten ikke sad ned i meget lang tid (21-02), og gik meget rundt... Jeg fik dog en portion drænet youghurt med frugt da jeg kom hjem... Men da jeg så var oppe at træne igår, havde jeg næsten intet energi eller styrke... den eneste øvelse der gik godt var squat (Den 1. øvelse)... Jeg lagde mig så til at sove klokken 23.45 igår og vågnede først klokken 11 her til formiddags, med DOMS :blink:... Ikke nok med det, var jeg ude at løbe i dette herrens snevejr pga. jeg ikke gad tage helt ind til OBBC uden noget andet formål... Og nu har jeg simplethen intet energi efter den skide løbe tur :((((

Hvad kan dette inferno skyldes??

Link to comment
Share on other sites

Hej..

Da jeg var oppe at træne i fredags havde jeg en af mine bedste dage.. Jeg havde mega energi og god styrke..... I Weekenden stod den ikke engang på druk (har den nu heller ikke gjort et stykke tid), og god ernæring, næsten ligeså god som hverdage, hvilket er usædvaneligt for mig i weekenderne... Det eneste der var anderledes, var at jeg tog til noget fest, hvor jeg næsten ikke sad ned i meget lang tid (21-02), og gik meget rundt... Jeg fik dog en portion drænet youghurt med frugt da jeg kom hjem... Men da jeg så var oppe at træne igår, havde jeg næsten intet energi eller styrke... den eneste øvelse der gik godt var squat (Den 1. øvelse)... Jeg lagde mig så til at sove klokken 23.45 igår og vågnede først klokken 11 her til formiddags, med DOMS  :blink:... Ikke nok med det, var jeg ude at løbe i dette herrens snevejr pga. jeg ikke gad tage helt ind til OBBC uden noget andet formål... Og nu har jeg simplethen intet energi efter den skide løbe tur :((((

Hvad kan dette inferno skyldes??

<{POST_SNAPBACK}>

Såsan er livet engang så forunderligt...der er gode og dårlige dage...jeg træner selv en del...f.eks. svømning nogle gange vil armene ikke andre gange er det vejrtrækningen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share