Volumen programmer


BIG
 Share

Recommended Posts

I fortsættelse af et emne jeg lavede tidligere hvor jeg spurgte om hvilke træningsprogram jeg skulle vælge, vil jeg lige høre om en enkelt ting.

Ved høj volume programmer GVT, bear, aht og lign er der så større mulighed for at det gainede vægt sætter sig som muskler eller hvad er årsagen til man laver den høje volumen???

Link to comment
Share on other sites

I fortsættelse af et emne jeg lavede tidligere hvor jeg spurgte om hvilke træningsprogram jeg skulle vælge, vil jeg lige høre om en enkelt ting.

Ved høj volume programmer GVT, bear, aht og lign er der så større mulighed for at det gainede vægt sætter sig som muskler eller hvad er årsagen til man laver den høje volumen???

<{POST_SNAPBACK}>

Fandt lige denne tråd, se om du ikk kan blive lidt klogere af den :smile:

Tung træning = større muskeltilvækst, Hvad er jeres erfaring

Link to comment
Share on other sites

En af ting thibudeau fortæller i en af hans artikler om Gvt at der vil være en stor del som ikke reagere godt på 10x10( noget med fiber typer) og derfor istedet skal prøve 10x3 med samme spille regler dog højer belastning(75%+).

Personligt kan jeg allerede i uge3 af mit gvt se væsentlige forbedringer af Bla. rygen og triceps og i vægt stigning på 1kg( :4thumbup: ). Men det kan jo være så mange ting, som ikk har noget med programmet at gøre.

Men som Crawdaddy sagde ' arbejdet overgår resultaterne ved GVT', og plus der efter min mening kommer stor skade potentialle ved den høje antal reps, da man skal være rocker hård for ikke at droppe lidt på stilen hen imod de sidste sæt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share