Alternativer ?


Vitalic
 Share

Recommended Posts

Nu vil jeg ikke mene at man kan erstatte chinups med Power Cleans, fordi de ikke giver den store aktivitet i for eksempel Latissimus Dorsi, som Bent over Barbell Row giver.

Hvis jeg var dig ville jeg lave nogle Power Cleans til at starte med og derefter lidt Bent over Barbell Row, måske noget Front Cable Pulldown, hvis du har mulighed for at lave det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke adgang til et chin-up stativ, så tænkte på om der fandtes andre øvelser som trænede nogenlunde de samme muskler, fx Power Cleans ?

<{POST_SNAPBACK}>

Husk at mange ting kan bruges som chinup stativ. Jeg brugte selv et udendørs tørre-stativ i et halvt års tid, da jeg ikke havde adgang til et rigtigt et.

Rows bruger ca. de samme muskler, men personligt kan jeg klart bedre lide chins ...

Edited by Linde
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015
Linde: "Rows bruger ca. de samme muskler, men personligt kan jeg klart bedre lide chins ..."
Det skal du jo sige din 'klatre-tyv' :wink:
Husk at mange ting kan bruges som chinup stativ

Rigtigt nok, det er bare om at bruge fantasien. Bøjer man benene kan man sågar bruge en del smith-stativer til at lave Chins på.

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share