Sygdom


SYDE
 Share

Recommended Posts

Jeg er gået hen og blevet syg - feber, snottet og ondt halsen..:( Jeg kan selvfølgelig ikke træne i den tilstand - det ville sikkert også bare gøre det hele værre, men hvordan vi det komme til at påvirke min træning nu når jeg har en ufrivillig pause?? Skal jeg bare fortsætte hvor jeg slap, når jeg bliver rask, eller hvordan skal jeg forholde mig??

Mht kost.. Skal jeg da spise det jeg plejer eller holde lidt igen for ikke at tage på??

ps. beklager, hvis emnet skulle have været et andet sted!

Link to comment
Share on other sites

Med mindre din sygdom stækker sig længere end 6-8 dage, ville jeg ikke bekymre mig om noget andet, end at være god ved mig selv, mens sygdommen står på. Du vil sikkert ikke bemærke/opdage, at du har holdt en lille ufrivillig pause. Jeg tror der skal længere tids sygdom til, for at det ligefrem svækker dig mærkbart og så går der alligevel kun et par træningspas, inden du er på toppen igen.

Så benyt lejligheden til at forkæle dig selv og gøre de ting der normalt ikke er tid tid: ligge på sofaen og fede den til intetsigende tv-serier. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lå en uge syg med influenza, hvor jeg stort set kun levet af havregryn og protein pulver på¨grund af kvalme

Overraskende nok, havde jeg ikke mistede styrke da jeg gik i gang med træningen igen

jeg ville æde alt det jeg kunne hvis det var muligt under sygdommen, men jeg lider heller ikke af fedt forskrækkelse :smile:

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

jeg ligger selv med samme problem, er igang med uge 2 :crybaby::4crutches: men grunden til at jeg er blevet syg er at jeg har overtrænet, dvs har kørt forced reps/failure hver gang jeg var nede og træne (4-6 gange om ugen) i et par mdr. (og ja, man må lærer af sine fejl).

så ville bare hører om du også havde trænet hårdt igennem hver gang? for i så fald skal du nok ændre på dit trænings program. :blush:

Link to comment
Share on other sites

jeg ligger selv med samme problem, er igang med uge 2  men grunden til at jeg er blevet syg er at jeg har overtrænet, dvs har kørt forced reps/failure hver gang jeg var nede og træne (4-6 gange om ugen) i et par mdr. (og ja, man må lærer af sine fejl).

så ville bare hører om du også havde trænet hårdt igennem hver gang? for i så fald skal du nok ændre på dit trænings program.

LÆR !!! :violin::flipa::newtongue:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Fik en omgang influenza/forkølelse for et par weekender siden (koldt vejr, for lidt tøj etc.).

Trænede nu alligevel. Har aldrig blevet *rigtigt* syg pga. sådan noget, men fik da lidt feber og sådan. Spiste bare til og trænede alligevel.

Tror meget af det er psykisk

Link to comment
Share on other sites

Fik en omgang influenza/forkølelse for et par weekender siden (koldt vejr, for lidt tøj etc.).

Trænede nu alligevel. Har aldrig blevet *rigtigt* syg pga. sådan noget, men fik da lidt feber og sådan. Spiste bare til og trænede alligevel.

Tror meget af det er psykisk

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er ikke noget psykisk, men nærmere fysisk...smertetærskel varierer fra person til person...

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Fokuser på dit fornuftigt protein-indtag, også slap af for resten af pengene. Det nytter ikke noget, at forsøge sig med at træne det væk, det vil bare hæve din kropstemparatur, og det vil i sidste end medføre, at det får det af pommerens til. Man har hørt om folk, det er faktisk er omkommet, fordi de forsøgte at "træne det væk". Sov det heller ud, også god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share