At cutte!


denhvideabe
 Share

Recommended Posts

Nu  :wink:

Men ellers kommer det vel helt an på hvor meget man mener man skal tabe og med hvilken hastighed det kan smides uden at miste for meget masse.

Og så er det vel heller ikke alle der begynder at cutte fordi sommeren tilfældigvis nærmer sig.

<{POST_SNAPBACK}>

Glemte vist og nævne at tråden her, var henvendt til strandløverne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Burde være i gang nu, men jeg har sat mig det mål, at nå 80 kg. inden 1. april så jeg FORSØGER at bulke. Derefter er der 2-3 måneder til at smide ca. 10 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle du da vist ikke have valgt den 7 retters menu du indtog efter spinningtræffet i København.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Så skulle du da vist ikke have valgt den 7 retters menu du indtog efter spinningtræffet i København.. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

He-he. Burde have taget en 10-retters. :4mewantfood:

Eller bare spise som vor ven Spock. Han er en gudsbenådet mad-kværn.

Link to comment
Share on other sites

er begyndt at ændre min koststil ind til min cutning skal starte... tager lige en måned med super fornuftig kost, og ser hvad der ryger af... bagefter starter jeg med at tælle kcal....

regner med at smide 4-5 kg spæk.... så jeg kan være mega hakket... så rammer jeg dog helt ned på en 82-83 kg :dry:

Edited by therealhurra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share