3 skarpe spininstruktører mangles


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder og kæmper med mine instruktørtider til eventet i Randers den 2 og 3 april. Har 37 fantastiske instruktører, men mangler lige tre-fire til følgende tider. Hvis der er nogen, der IKKE har meldt sig til at køre for julemærkehjemmet i Hobro samt møde dette virvar af glade spintosser fra hele landet plus folk fra udlandet, så meld jer straks.

Følgende tider kan vælges og helst folk, der ikke har fået chancen endnu, og nej dem der er sat i skemaet må ikke vælge om :laugh: (ifår jeres tider senere, når kabalen er klar)

Der skal køres 53-55 minutter minus opvarmning og udstræk. Niveau: svarende til en spin 1 time ca... ellers frit valg. Folk kommer for spinning og det sociale. Ikke for at hyggehjulerundt.

Lørdag eftermiddag den 2. april kl.15-16.00

Lørdag nat kl.01.-02.00

Lørdag nat kl.02.-03.00

søndag morgen kl. 07-08.00

Husk nu at vi har to sale, så der bliver virkelig knald på.... :cooldance: Kom nu spinins folk.....Det blir for vildt kuul...Smid mig en pm eller andet. Ikke være genert. Godt være at man får langt over 400 øjne i nakken den weekend, men tag det som en fed udfordring og en kæmpe oplevelse. :devil:

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

jeg cykler på min havelåge hver dag, er det skarpt nok?  :headphonedance:

lol

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg beklager :laugh: Kom igen lågeåge

<{POST_SNAPBACK}>

hvad?! :blink:

er du klar over hvor go form man skal være i for at køre min cykel bare et par km?

:bike:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gætter nu....KAGEFORM :w00t:

Link to comment
Share on other sites

weeeeeeeeeeeeee instruktør listen til 24 timers er klar, så nu skal den lige godkendes af Fru FitnessX og så smider jeg de forskellige tider ud til jer instruktører, der skal undervise Fantastisk og tak til alle.....(NØJJJ hvor er jeg stolt af de folk, der kommer. Det er eliten. Manglede Chris så var kabalen fuldbragt, men det her er i sandhed STJERNERNE)

Link to comment
Share on other sites

en times spinning kan enhver da klare....

Jeps. Det er hele fidusen, hvis du vil gennemføre 24 timer. Del det op som 24 x 1 timer og så ta' dem én af gangen. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah... 24 timers spinning...! Det vilde være en marathon....! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share