3-ugers mini-cyklus


Krumborg
 Share

Recommended Posts

Jeg ville lige smide mit 1. layout til mit nye program igennem fora-censuren.

Torsdag varer min dag 14 timer straight, så der har jeg ikke tid, og weekenden er også ½-hellig :innocent:

Formålet er allround styrke, blandet med lidt disko.

Har smidt nogle momenter ind fra forskellige cyklusser, for lige at smage lidt på dem. Dét markeret med gult er primær-øvelserne og de efterfølgende er ikke angivet mht. sæt/reps, da formålet bare er at opfylde mit ønske for en stor workload :tongue:

Der er endnu småfejl, som jeg selvfølgelig retter til i den endelige udgave. :4smartass:

Programmet kan ses her!

Kritisér!

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg går ud fra det er dit prg.html link du henviser til !

Hvis ja, har jeg følgende:

Hvis du kan holde til det er det sikkert udemærket. Jeg kan ikke vide om du kan, men jeg kunne ikke. Mere konkret vil jeg ikke kunne holde til følgende:

-Mange hårde træningsdage i stræk, eks. dag 3,4,5,6. Jeg har brug for en hviledag mindst for hver to hårde træningsdage.

-Mange små suppleringsøvelser (diskoøvelser :smile: ) ville jeg ikke kunne holde til på samme dage som tunge singles, eks. dag 1,8,9,11,16

-Jeg kunne ikke køre 15 sæt triceps og 5x5 squat EFTER at have kørt breathing squat (dag 4). Husk på at 20 reps breathing squat skal køres med 10RM vægte.

Men som sagt, hvis du kan holde til det er det fint.

God træning :4thumbup:

mvh Jan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share