Nordfyn cup!


jar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaja måske vi bare varmer op med at slå HSF+LP og så går vi igang med jer bagefter.

På det tidspunkt er LP også blevet min bitch så har jeg også en til at hente mad til mig, så i ikke kan bruge at vi laver unødvendig cardio som undskyldning for jeres nederlag. :4mewantfood:

In you dreams BOY!!! :nonono::superman:

Link to comment
Share on other sites

Måske skulle vi bedste wrestlingstil lave en uhellig alliance og rotte os sammen imod jyderne(I DSF regi hører Sjælland og Fyn alligevel sammen). Bagefter kan vi afgøre det indbyrdes hvem der er Bedst til Buffét.

Ja så hopper jeg altså på jydernes vogn da jeg nu kommer fra fastlandet, så jeg kan ikke sælge ud.

Link to comment
Share on other sites

Måske skulle vi bedste wrestlingstil lave en uhellig alliance og rotte os sammen imod jyderne(I DSF regi hører Sjælland og Fyn alligevel sammen). Bagefter kan vi afgøre det indbyrdes hvem der er Bedst til Buffét. :devil:

Helt sikkert :devil: :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja børn, nu har vi besindige jyder fulgt denne lidt bizare invitation til ædegilde/madorgie, MEN i har alligevel ikke NOSSER nok til at byd JYDERNE op til dette, I kan få lov til at still med 4 Ø-dreng på hvert hold, så kommer vi 2 JYDER, se det er en fair fordeling.

De der små fimser under 100 kg skal ikke kommer her og spille op, bare fordi de kan sluge en RISBEEF fra en eller anden burgerjoint i KBH.

Næ her i den landfastedel af landet der er det sovs og kartofler og en grov masse naturlig OKSEKØD vi æder, ikke det der fesne frostklumpekød i har der ovre.

Jaja, den er god med dig... Men hvor finder man en buffet, der kun sælger rødkål, brune kartofler og med-ister?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frisk, hvis resten af folkene fra OBBC er :wink:

Ellers må jeg jo owne jer alene ( Eller noget...)

Jeg kommer med Lille prehn og fede Prehn til DM-B så jeg er klar og jeg er sikker på Fede prehn er sulten efter stævnet hehe :4mewantfood:

Jeg syntes at ØST-Ø-BOERNE er logged af :nonono:

You wish!!! :devil::superman:

Jeg skal ha en tur i din traktor til sommer :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share