Center


Metten
 Share

Recommended Posts

Jeg beklager, hvis dette strider imod reklamereglerne, så må det selvfølgelig slettes:

Menmen: Jeg skal til at træne - for at tabe mig i første omgang. En vægt på 105 kg og en fedt% på ca. 45. Er Q med en højde på 178.

Jeg bor nær Slagelse - og ville høre hvilket center der er at foretrække. Der findes et HardWork-studie - Et Aktivt-velvære-strudie - og et Astrocenter, vistnok lige kommet under noget, der hedder FinForm.

Er der nogen erfaringer? Hvor kan man få den bedste hjælp?

Kosten har jeg styr på, når kuren starter.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Først og fremmest held og lykke med vægttabet :4mewantfood:

Da jeg ikke har været nogle af stederne, men gerne vil være behjælpelig alligevel prøvede jeg noget anderledes. Er ikke klar over om du ved det, men på MOL er der noget som hedder CenterGuiden, hvor man kan skrive ind hvor man bor og se om nogle har tilføjet nogle centre der. Der var 2 at finde under byen slagelse, men som du selv skriver er der flere. Nogle folk har kommenteret centrene, så du kunne evt. læse dem, og måske kan det hjælpe dig lidt :smile:

Astro centert

Hard Work Studio

Håber det hjalp dig lidt :wink:

Niklas :superman:

Edited by DonNiklas
Link to comment
Share on other sites

Du skulle ta' og prøve dem alle sammen. Ofte kan man få lov til at prøvetræne et par gange og så har du i det mindste fået muligheden for at danne dig et indtryk af stemningen i centret.

Problemet er ofte at smag og behag IKKE kan diskuteres. Her er det jo ikke et spørgsmål om du kan få håndvægte på 40 kg. Det du ønsker dig af centeret kan objektivt opfyldes af dem alle. Derimod kan lokalernes fysiske udformning og badeforholdene være forskellige.

Så prøv dig frem. Hvis ikke der er gratis prøvetimer, så start med et 10-turs kort. el.lign.

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

DonNiklas:

Tusind tak for hjælpen. Nej jeg kendte ikke til denne del af siden. Er næsten lige kommet på, og den er jo temmelig omfattende. Det gav mig et par hints, da jeg selv kun har prøvet det 3. center, som så ikke er kommenteret, men vist nok passer bedst til mit behov.

Men endnu engang tak for hjælpen :bigsmile:

Rønne:

Ja egentlig en god ide. Har som sagt kun afprøvet det ene, så hvorfor ikke udnytte deres gratis prøvetime :bigsmile:

Hver vores smag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Metten

d

Det er virkelig svært at sige hvilket der er det bedste, de er vel alle 3 lige gode på hver deres måde, nogen vil ha det ene og andre det andet.

Aktiv velvære er mere stille og roligt, hvor Hard Work er lidt hektisk synes jeg

Astro er begge dele alt efter hva tid på dagen du kommer, kig forbi alle 3 steder og mærk stemningen.

Hvis du har børn er der ret gode rabat ordninger osv i astro hvor man også kan gå til dans.

rigtig god fornøjelse med det.

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share