Vægttab og protein


Matic
 Share

Recommended Posts

Hejsa jeg er lidt i tvil her

jeg har noget fedt jeg gerne vil tabre men vil også gerne have have msukle rog bygge masse der.

nu har jeg læst flere steder at det er 2 ting man ikke kan men er det så skidt at tage protein da jeg slet ikke får nok protein i min hverdag?

eller går det ud ove rmit vægttab hvis jeg gør det?..

ellers spiser jeg kun salat til frokost og spiser ellers sundt og måske indtager jeg for lidt kalorie på denne måde.

sidst vil jeg høre hvordan måler jeg mit kalorie forbrug på en dag for min tanke var endten at spise så det passer med jeg træner og kan bygge muskler og så efter noget tid slå over i meget motion og løb så jeg kan få det fedt væk.

sådan som jeg gør nu virker det bare som om jeg modarbejer både mig selv og min kost ved at prøve at få muskler og tabe mig på samme tid.

Håber der var en enkelt eller 2 der kunne forstå hvad jeg skrev.

Link to comment
Share on other sites

ok men det er jo til at holde styr på men er der så nogen der kan sige mig hvordan jeg måler mit kalorie forbrug så jeg bedre kan styr om jeg ligger i underskud eller overskud.?

og er det bedre at gå på en skarp kost og løbe meget så jeg kan få det fedt væk nu eller er det ok at træne vægte til vejeret bliver lidt bedre og så smidde fedt der eller ryger der for meget muskel masse af på samme tid?.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share