ekstra fedtforbrænding


Camilla
 Share

Recommended Posts

Nu skal jeg lige have jeres rådgivning.

Jeg kan forstå at man via Therma power kan sætte sin forbrænding og stofskifte betydeligt i vejret under træning. jeg kan jo så forstå at man skal indtage disse en times tid inden man går igang med træningen.

men, hvad hvis man tager disse uden at man træner, kan man så sætte forbrændingen og stofskiftet i vejret og hvor længe virker de.

Hvis man max må tage fire i døgnet, så må de jo indeholde noget..

Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Rønne..

jamen det kan jeg jo godt se, men er der nogen som har erfaringer med produktet. jeg kendte skam godt letigen, og også virkningen af dette produkt.

Nu ikke fordi at jeg skal tabe mig, men har brug for den ekstra energi.

produktet er måske forbudt, men det er da bare at bestille det over nettet og så står man jo der med alle herlighederne i løbet af få dage..

Link to comment
Share on other sites

Hej Rønne..

jamen det kan jeg jo godt se, men er der nogen som har erfaringer med produktet. jeg kendte skam godt letigen, og også virkningen af dette produkt.

Nu ikke fordi at jeg skal tabe mig, men har brug for den ekstra energi.

produktet er måske forbudt, men det er da bare at bestille det over nettet og så står man jo der med alle herlighederne i løbet af få dage..

<{POST_SNAPBACK}>

Med al respekt - nu er der jo nok en årsag til at der er ulovligt i Danmark.

Men det er jo din krop. :dry:

Kan du ikke finde naturlige veje at få den ekstra energi på..?

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg nok ikke den rette til at prædike noget som helst, men ud fra mit begrænsede kendskab til dig, så er det ikke dén slags energi du har behov for. Jeg vil foreslå et du indtager nogle hurtige kulhydrater i forbindelse med din træning, evt. før, under og efter. Druesukker blandet i vand og med en lille smule salt, er perfekt til formålet og med dit aktivitetsniveau er det ikke noget der bringer dig i kcal. overskud.

Det er som sagt kun min personlige, subjektive mening og i sidste ende er du den, der kender dig selv bedst. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke ændrer dine kostvaner og du ikke motionerer og du tager piller i 1 måned, ja så taber du måske 2-3 kg men så snart du holder op tager du bare på igen. Og de piller er ikke ligefrem sunde. Hvad med at tage dig sammen og spise mindre, eller motionerer mere eller begge og få dig en sund krop.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke bruge det lovlige, og lige så gode alternativ rent energimæssigt - koffeinpiller...

Et glimrende hjælpemiddel til en højere præstation samt mere energi, og så er det som sagt lovligt.. Derimod med de tvivlsomme kommer du til at spille rusisk ludo med dit helbred.

Link to comment
Share on other sites

Lad for guds være, det er en omgang pølsesnak de fylder en med :sneaky2: . Det har ingen effekt som du ikke kan få ved at lægge din kost om, slå dig om til nogen lovlige kosttilskud og lave noget motion :cooldance: .

Har prøvet Therma power (Fortryder det nu :dry: ) det havde ingen overvældende effekt, selvom jeg lage kosten om og tog det man sku men næ.

Så hvis du spørger mig spild af penge.

Edited by Androcles
Link to comment
Share on other sites

Therma Power virker en overgang, men så vænner man sig bare til dem og skal dosere højere og højere.

Desuden har de lidt bivirkninger, så som man ryster på hænderne og kan godt få lidt kvalme...

<{POST_SNAPBACK}>

Doserne skal IKKE sættes op - det som forsvinder er rysten og kvalme (samt et par andre effekter du kan mærke i starten). Det betyder ikke at effekten forsvinder. Der er ingen virke/årsag sammenhæng mellem de to.

Camilla:

Hvis du har brug for mere energi, hvorfor drikker du så ikke bare en kop kaffe i ny og næ? Der er massere af lækre varianter derude :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla

Det der sker når nu indtager én af de populære slankepiller er at du øger din lipolyse ---> dvs at mængden af fedt der udskilles til blodet øges + der er en mindre effekt med hensyn til hævet kropstemperatur gennem en regulering i hypothalamus (et område i hjernen som påvirkes af pyrogene stoffer)

Hvis du ikke laver noget og blot sidder på sofaen, så vil fedtet gå ind i cellerne igen og dit udgangspunkt forbliver det samme ... dog minus én ekstrem lille forbrænding fra den hævet kropstemperatur!

Den primære effekt i vægttabet gennem slankepiller hvis du ikke bevæger dig vil bunde ud i den appetitnedregulering som piller har.

Link to comment
Share on other sites

Hej Rønne..

jamen det kan jeg jo godt se, men er der nogen som har erfaringer med produktet. jeg kendte skam godt letigen, og også virkningen af dette produkt.

Nu ikke fordi at jeg skal tabe mig, men har brug for den ekstra energi.

produktet er måske forbudt, men det er da bare at bestille det over nettet og så står man jo der med alle herlighederne i løbet af få dage..

<{POST_SNAPBACK}>

For mere energi kunne du også prøve et produkt som BIIIIIIIP der indeholder tyrosin, gingo biloba samt DMAE... det har virket fortræffeligt på mig både hvad angår fokus men ikke mindst energi!

Link to comment
Share on other sites

For mere energi kunne du også prøve et produkt som BIIIIIIIP der indeholder tyrosin, gingo biloba samt DMAE... det har virket fortræffeligt på mig både hvad angår fokus men ikke mindst energi!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har et produkt med netop sådan et mix stående og synes stort ikke rigtigt det har nogen effekt, bortset fra et par enkelte dage, men placebo-effekten er jo altid stor, så hvem ved hvor godt det har virket.

Har du nogen erfaringer med at det virker bedst hvis det indtages på tom mave, som der står på pakken, eller om det er ligemeget?

På en eller anden måde, så SMAGER det som om det virker :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Virker absolut ikke på tom mave hos mig men min mave er også ekstremt langsom til at fordøje samt mad vil forstyrre optaget af ren tyrosin og du vil ikke få nær så meget ud af produktet.

Men produktet vil jo heller ikke have en effekt hvis du ikke mangler de pågældende neurotransmittere som produktet netop går ind og fremmer dannelse af :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Alle..

produktet er godt for mig da det får temperaturen til at stige et par grader. jeg er i den heldige eller uheldige situation at på grund af en forholdsvis lav kropsvægt og fedtprocent har jeg ekstremt svært ved at holde på varmen. Sådan som vejret er lige nu så er det ikke helt optimalt at være mig. men, det er jo konsekvesen af at holde en stram diæt.

Og med hensyn til dem der mener at jeg skal ræne lidt mere og indtage mindre, så er det ikke helt løsningen for ,ig.

jeg dyrker idræt på eliteplan. jeg styrketræner hver anden dag og træner dagligt 1-2 timers cardio.

men, jeg har bare brug for lidt ekstra energi til tider, og det er desværre ikke nok med en kop kaffe. ikke sådan at forstå at jeg er tilhænger af at bruge fremmende midler, men måske man kunne få det i form af noget naturligt ekstrakt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle..

produktet er godt for mig da det får temperaturen til at stige et par grader. jeg er i den heldige eller uheldige situation at på grund af en forholdsvis lav kropsvægt og fedtprocent har jeg ekstremt svært ved at holde på varmen. Sådan som vejret er lige nu så er det ikke helt optimalt at være mig. men, det er jo konsekvesen af at holde en stram diæt.

Og med hensyn til dem der mener at jeg skal ræne lidt mere og indtage mindre, så er det ikke helt løsningen for ,ig.

jeg dyrker idræt på eliteplan. jeg styrketræner hver anden dag og træner dagligt 1-2 timers cardio.

men, jeg har bare brug for lidt ekstra energi til tider, og det er desværre ikke nok med en kop kaffe. ikke sådan at forstå at jeg er tilhænger af at bruge fremmende midler, men måske man kunne få det i form af noget naturligt ekstrakt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med at lave noget mindre træning :blink::blink: det der er jo sygt, og det lyder for mig som om du nemt kunne komme i overtræning... Du kunne måske også tage noget mere på.... Hvilken idræt er det du dyrker??

Link to comment
Share on other sites

jeg spiller fodbold. Jeg løber dog en del da jeg ikke p.t kan træne tre gange om ugen.

Jeg kan jo godt se at jeg nogengange burde springe noget af træningen over, men jeg er bare bidt af det. og det giver mig et drive uden lige..det er jo det som man efterhånden er så afhængig af.

men, jo, jeg har faktisk et deltidsjob i at træne..Men, det tror jeg på den anden side at der er mange herinde som kan nikke genkendende til..?

Camilla

Link to comment
Share on other sites

hmm jamen jeg ville bare være bange for at du blev for undervægt så det blev skadeligt.. altsp hvis du mangler energi er det tit tegn på overtræning og eller for lidt mad.... og du siger du har svært ved at holde varmen, så må du da lige tænke over om du måske skulle tage en smule på (lige meget om det er muskler eller fedt)... Hvis jeg må spørge, vil jeg gerne høre om din højde og vægt....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share