Chad Waterbury


lonelyone
 Share

Recommended Posts

hmm i know.. men nogle er mere hypertrofi baserede såsom 20 rep breathin squat.. og nogle er ren styrke som singels

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man ikke spiser nok er det stadig lige meget..

All CW's programmer er velegnede til hypertrofi, nogle mere end andre. Men hvis man ikke spiser nok er det ligegyldigt..

Skulle du ikke være amerikansk fodboldspiller?

I det tilfælde vil et program gearet til det formål være bedst, hvis du også vil vokse på et program gearet til din position i Football: Så spis mere..

Link to comment
Share on other sites

hmm i know.. men nogle er mere hypertrofi baserede såsom 20 rep breathin squat.. og nogle er ren styrke som singels

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man ikke spiser nok er det stadig lige meget..

All CW's programmer er velegnede til hypertrofi, nogle mere end andre. Men hvis man ikke spiser nok er det ligegyldigt..

Skulle du ikke være amerikansk fodboldspiller?

I det tilfælde vil et program gearet til det formål være bedst, hvis du også vil vokse på et program gearet til din position i Football: Så spis mere..

<{POST_SNAPBACK}>

hmm jeg er stadigvæk itvivl med det der amerikansk football.... for det er meget tid om ugen, også med træning og gymnasie ved siden af.. det tror jeg ikke jeg magter.. derfor bliver det nok bare styrke træning, dog vil jeg stadig være god til spurt... men med masse på :smile: og jeg spiser nok for tiden.. jeg æder som en gal, for at tage lidt på igen... så må vi se hvad vægten siger her på lørdag...

Link to comment
Share on other sites

hej...

jeg hentede lige et mega fedt excel ark med en masse vildt fede programmer af Chad Waterbury... Nogle der ved om de virker?? eller hvilke virker best for hypertrofi og styrke?? (ca. hyp 60/ styrke 40)

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne du ikke smide et link til det omtalte excel ark så ville det være vildt cool :4thumbup:

/Websam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share