Simpel Hjemmetræning !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg har trænet i et år i et styrkecenter, men da jeg også har en passion for cykling mister jeg naturligvis en del masse. Desvære...

Og da jeg vil prøve at give den rigtig gas på cyklen i år, kan jeg ikke dyrke begge ting. Derfor har jeg valgt at jeg vil prøve at bibeholde så meget og masse i overkroppen som muligt - gennem simpel hjemme træning.

Har ingen vægte - eller jo men det er 2x5kg så det kan vel ikke rigtig bruges til noget - så derfor vil jeg høre om I evt. sidder inde med nogle forslag ?

Jeg laver i forvejen, Push-up's/armstrækkere, både smalt og bredt. Plejer at køre 4x20-25 Rep, med mine fødder placeret oppe i min seng - ca. 20-30cm høj.

Sådan her -- > Push Up - Øvelse

Samtidig laver jeg også en øvelse hvor jeg med mine håndflader holder på sengen - eller dvs. kanten på sengens stel - også med mine fødder oppe på min kontorstol. Også går jeg ned og op igen - Det er en øvelse for tricepz, men forstår godt hvis I ikke lige forstår denne øvelse. Den er lidt svær at beskrive, når man ikke kender navnet. Men det er vel en form for Dip's !

Kan desvære ikke finde et billede af øvelsen..

Ydermere laver jeg også mave øvelser.

Alm. mavebøjninger også prøver jeg at lave Dragon Flags. Synes dog det kræver en del teknik..

Men er det muligt ud fra hvad man kan lave i hjemmet/på værelset at kunne bibeholde lidt styrke og masse til jeg igen kommer i center - omkring september. ?

Mvh

Joakim

Link to comment
Share on other sites

Noget helt andet er - ved ikke om jeg er den eneste person der har dette problem - at når jeg f.eks. laver mine push up's så synes jeg kun at det går i min højre arm. Og da jeg er højerhåndet, er min højre arm større end den venster.

Men unaset hva jeg gør, så er det sku altid den højre hvor "The Pump" forekommer...

Link to comment
Share on other sites

Hvad er dragon flags?

Kan man lave den uden udstyr?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det kræver ikke noget at lave dem, max et liggeunderlag! :smile:

men det er en meget hård øvelses, jeg har en film liggende på 4.3 mb nogen der ved hvor jeg kan uploade den? Så kan du hvordan den skal udføres

Edited by LunteBG
Link to comment
Share on other sites

Hvad er dragon flags?

Kan man lave den uden udstyr?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det kræver ikke noget at lave dem, max et liggeunderlag! :smile:

men det er en meget hård øvelses, jeg har en film liggende på 4.3 mb nogen der ved hvor jeg kan uploade den? Så kan du hvordan den skal udføres

<{POST_SNAPBACK}>

Den er jeg meget interesseret i. www.frip.dk er en mulighed?

Ellers kan du prøve at sende til min mail, [email protected]

eller har du msn?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er dragon flags?

Kan man lave den uden udstyr?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det kræver ikke noget at lave dem, max et liggeunderlag! :smile:

men det er en meget hård øvelses, jeg har en film liggende på 4.3 mb nogen der ved hvor jeg kan uploade den? Så kan du hvordan den skal udføres

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, for at være lidt besværlig, så kræver det jo også et eller andet at holde fast :wink:

Link to comment
Share on other sites

Chinups kan jeg desvære ikke lave, der er simpelthen ikke mulighed for det i mit hjem. Desvære, for det er en god øvelse. !

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ingen døre i hjemmet.. :blink:

Du kan købe en chin-bar til montering i dørkarmen... har dog ikke selv prøvet den, men mon ikke det er ok.

Den koster under 200.-

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Chinups kan jeg desvære ikke lave, der er simpelthen ikke mulighed for det i mit hjem. Desvære, for det er en god øvelse. !

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ingen døre i hjemmet.. :blink:

Du kan købe en chin-bar til montering i dørkarmen... har dog ikke selv prøvet den, men mon ikke det er ok.

Den koster under 200.-

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorhenne og kan man slippe for at bore i døren?

Link to comment
Share on other sites

Chinups kan jeg desvære ikke lave, der er simpelthen ikke mulighed for det i mit hjem. Desvære, for det er en god øvelse. !

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ingen døre i hjemmet.. :blink:

Du kan købe en chin-bar til montering i dørkarmen... har dog ikke selv prøvet den, men mon ikke det er ok.

Den koster under 200.-

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorhenne og kan man slippe for at bore i døren?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan f. eks købe dem her.

Du slipper nok ikke for at bore i dørkarmen.. :wink:

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Chinups kan jeg desvære ikke lave, der er simpelthen ikke mulighed for det i mit hjem. Desvære, for det er en god øvelse. !

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ingen døre i hjemmet.. :blink:

Du kan købe en chin-bar til montering i dørkarmen... har dog ikke selv prøvet den, men mon ikke det er ok.

Den koster under 200.-

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorhenne og kan man slippe for at bore i døren?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan f. eks købe dem her.

Du slipper nok ikke for at bore i dørkarmen.. :wink:

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sagtens få nogen der ikke skal bores fast, jeg har selv én der sidder i spænd i kamen, uden skruer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share