Bryst træning


Spinx
 Share

Recommended Posts

Hey jeg har lidt problemer med mit bryst, har netop afsluttet min styrketræningsperiode på 4 måneder og skal nu igang med min "bodybuilding" periode.

I forbindelse med min styrketræningsperiode har jeg desværre mistet en smule masse især omkring brystregionen :mad:

Lige nu ser mit bryst program ud som følger:

Bænkpress: 1x12 - 2x10 - 2x8

Skrå DB BP: 3x10

cableflyes: 3x10

Pullover: 3x10-12

hvad kan jeg gøre anderledes for at det kan blive bedre???

Link to comment
Share on other sites

Spis :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, ja god idé. Husk at du skal have 2-4 gram protein pr. kg. af din kropsvægt. Ellers ser det meget fornuftigt ud. Spis er efterhånden(har alt været) blevet det ultimative svar på problemer med vækst. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink: alt for meget!! Det er nok med 2-2,5... har endda læst i Muscle and fitness, at hvis man skulle få fld udbytte af proteinerne, skulle man kun have 1,5, medmindre man kunne æde sindsygt meget (Man skal bruge mange carbs for at få udbytte af al proteinet, dette er deres "påstand")

Link to comment
Share on other sites

Spis :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, ja god idé. Husk at du skal have 2-4 gram protein pr. kg. af din kropsvægt. Ellers ser det meget fornuftigt ud. Spis er efterhånden(har alt været) blevet det ultimative svar på problemer med vækst. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink: alt for meget!! Det er nok med 2-2,5... har endda læst i Muscle and fitness, at hvis man skulle få fld udbytte af proteinerne, skulle man kun have 1,5, medmindre man kunne æde sindsygt meget (Man skal bruge mange carbs for at få udbytte af al proteinet, dette er deres "påstand")

<{POST_SNAPBACK}>

hmm, nu forholder det sig sådan, at jeg personligt ikke tror på noget at det sjov de skriver i den slags blade. Jeg siger ikke du tager fejl, men jeg kan ikke tage den slags kulørt skrivning alvorligt, i om med at de ændre standpunkt fra måned til måned. Desuden, og du må ikke hænge mig op på det, men så var det en undersøgelse, som indikerede, at det forholdte sig sådan. Altså ikke en præcis eller konkret undersøgelse.

Link to comment
Share on other sites

Spis :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, ja god idé. Husk at du skal have 2-4 gram protein pr. kg. af din kropsvægt. Ellers ser det meget fornuftigt ud. Spis er efterhånden(har alt været) blevet det ultimative svar på problemer med vækst. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink: alt for meget!! Det er nok med 2-2,5... har endda læst i Muscle and fitness, at hvis man skulle få fld udbytte af proteinerne, skulle man kun have 1,5, medmindre man kunne æde sindsygt meget (Man skal bruge mange carbs for at få udbytte af al proteinet, dette er deres "påstand")

<{POST_SNAPBACK}>

hmm, nu forholder det sig sådan, at jeg personligt ikke tror på noget at det sjov de skriver i den slags blade. Jeg siger ikke du tager fejl, men jeg kan ikke tage den slags kulørt skrivning alvorligt, i om med at de ændre standpunkt fra måned til måned. Desuden, og du må ikke hænge mig op på det, men så var det en undersøgelse, som indikerede, at det forholdte sig sådan. Altså ikke en præcis eller konkret undersøgelse.

<{POST_SNAPBACK}>

Det sjove er faktisk, at det ekstremt høje proteinbehov netop er hvad de kulørte blade og kosttilskudsindustrien skriver.

I denne tråd kommer stubbe med et par gode henvisninger, der vidner om et noget mere moderat behov. For selvom ens behov næppe overstiger 1,5g pr kg kropsvægt, så kan det sagtens være fornuftigt (og i hvert fald ufarligt) at spise mere, hvis man har et stort kaloriebehov.

Og for at vi ikke ryger alt for langt væk fra det oprindelige spørgsmål vil jeg da også lige kommentere det. :smile:

Det er ikke lige til at sige præcis hvad formlen er for en stor brystkasse, men hvis det du gør nu ikke virker må du jo prøve noget andet. Tag større volumen, andre sæt/rep kombinationer, nye øvelser, skift frekvens osv.

En ting er jeg dog temmelig sikker på: Man behøver ikke 4 øvelser for at få effektiv brysttræning, men det kan være ok med variation.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Synes nu at jeg spiser rigeligt, men indtager dog ikke kreatin eller proteinshakes som suplering, men det kunne da godt være det er det der skal til!!!

<{POST_SNAPBACK}>

men tager du på?

Kreatin kan næppe hjælpe dig synderligt, hvis du ikke i forvejen er i overskud - virkningen er der stadig, men den vil være minimal. Proteinshakes vil kun hjælpe dig i det tilfælde at du enten ikke får nok protein eller ikke får nok kalorier generelt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share