Kost til en begynder


StrandKlar
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Mit projekt er at jeg vil "gaine" 5 kg på 3 måneder. Mit ”gain” skal helst være muskler og helst være på over-kroppen. Men hvis jeg bare bliver mindre ”splejset” er det også godt :4thumbup:

Jeg er begyndt med at træne (forsigtigt) hver anden dag, efter et begynder program på GetBig.dk. Det går meget godt :innocent: . Der er ikke meget vægt på stængerne og jeg er klar til træningen efter en dags restituering.

Mit spørgsmål er nu: Hvad med kosten? :4mewantfood: Jeg spiser stort set som før... jeg har jo kun trænet i 2 uger, men kort er vigtigt! Jeg er begyndt at spise protein efter hver træning... og jeg tror på at det er derfor jeg er frisk efter en dags restituering. Skal jeg spise mere protein? Skal jeg spise protein på min restituering dag? Skal jeg spise protein FØR træningen? Er der nogle gode links, hvor jeg kan få mere hjælp?

Jeg skal jo være StrandKlar!

Link to comment
Share on other sites

Du skal nok starte med at sætte dig realistiske mål. 5 kg. muskler på 3 måneder kræver midler, der ikke er lovlige i DK. :dry:

Hvis du vil være strandklar med 5 kg, fedtfrie muskler ekstra, så lad målet blive sommeren 2006. Ellers bliver du skuffet. :wink:

Mange har brugt de sidste 3-6 måneder på bulk/gain :4mewantfood: og er på nuværende tidspunkt igang med at skære fedtet fra (cutte) for at være strandklar til juli. :cooldance:

Som en klog MOLbo engang har sagt: Æd - squat - sov. Det er en god måde at blive størrer på. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogle gode links, hvor jeg kan få mere hjælp?

Jeg skal jo være StrandKlar!

<{POST_SNAPBACK}>

Du skriver selv, at du har kigget på getbig. En god ide er, at læse alt af Jørgen Storm derinde.

Konkret: Før træning: Enten noget "rigtig" mad en halvanden time før (ris med noget fisk eller kylling fx), eller noget hurtigere (banan plus proteinshake fx) umiddelbart før træning. Og altid altid banan (eller anden hurtig kulhydratkilde) og proteinshake efter træning.

Men læs lidt rundt her og på GB, der står MASSER.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share