Fremtidig politi elev (optræning)


cartier
 Share

Recommended Posts

Med hensyn til opvarmningen, så tror jeg ikke at det skal forstås alt for bogstaveligt, når man høre at folk "falder fra".

Som jeg forstår det, er det sådan at folk ved den endelige evaluering, får at vide, at de har fået for lav score i opvarmningen, enten grundet manglende overskud eller manglende koordinationsevne.

Tror IKKE det skal forstås sådan, at der er folk som bryder sammen og må udgå, med lungerne hængende langt ud af halsen :smile:

Den øvelse som kommer lige efter opvarmningen er kropshævningerne, den opvarmning jeg var udsat for, var mest krævende for kondi og ben, så der var fint overskud til at bruge overkroppen straks efter. Da alle står og kigger på, mens en udfører en given øvelse, er der også rigelig tid til afslapning mellem de enkelte øvelser.

Sørg for at træne til det, så skal det nok gå fint :4thumbup:

Pøj pøj.

Pelle

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan har du trænet dig til det?

mener bar generelt..enten med løbning og styrketræning..

Hvorfor var der hårdt på ben og kondi?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Cartier

Jeg kender 6 der er søgt en til politiet, de 4 fire er kommet ind de sidste to dumpede på de alm.

Selvfølgelig er det godt at være i god fysiks form, men som tidligere skrevet så er det spørgsmålene der er hårde.

du skal bænke med 50kg og løbe 2400 meter på 12 minutter. Ca Det kan du finde nærmere beskrævet, hvis ikke det er blevet udleveret.

Men seriøst læs, læs, og læs. G sørg for at kunne alle de forskellige helligedage, sæt dig ind i politik, og læs på historien.

De elsker spørgsmål som regnes for alm. dannede som f.eks hvornår var danmars befrigelse dag. osv

(tro mig det er næsten udenlukkende det folk dumper på, plus dem der aldrig har trænet og tror de er i god form)

håber det hjælper, elsker kan jeg måske hive noget mere konkret frem......

Link to comment
Share on other sites

Hej Cartier

Jeg kender 6 der er søgt en til politiet, de 4 fire er kommet ind de sidste to dumpede på de alm.

Selvfølgelig er det godt at være i god fysiks form, men som tidligere skrevet så er det spørgsmålene der er hårde.

du skal bænke med 50kg og løbe 2400 meter på 12 minutter. Ca Det kan du finde nærmere beskrævet, hvis ikke det er blevet udleveret.

Men seriøst læs, læs, og læs. G sørg for at kunne alle de forskellige helligedage, sæt dig ind i politik, og læs på historien.

De elsker spørgsmål som regnes for alm. dannede som f.eks hvornår var danmars befrigelse dag. osv

(tro mig det er næsten udenlukkende det folk dumper på, plus dem der aldrig har trænet og tror de er i god form)

håber det hjælper, elsker kan jeg måske hive noget mere konkret frem......

<{POST_SNAPBACK}>

Ok det lyder som en god ide at læse lidt mere så...

Har været oppe til teoriprøven men dumpede pga matematiken.blev lidt overrasket over den!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share