FCK-BIF


MadsSWIM
 Share

Hvem vinder imorgen?  

111 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

FCK leger jo med Bundby! 10 point hentet på 4 kampe.. det er høj, høj klasse.. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men hvor høj klasse var det lige de havde i efteråret...... :wink: Det var ikke helt optimalt. vel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da vildt høj klasse af FCK, at man ikke går i panik i efteråret, når man ved man altid kan nå bundby idrætsforening ( er det en gymnastikklub eller hvad, jeg spørger bare ) )) idrætsforening,(( hold kæft man, hvor uopfindsomt at kalde en topfodboldklub. :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

FCK leger jo med Bundby! 10 point hentet på 4 kampe.. det er høj, høj klasse.. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men hvor høj klasse var det lige de havde i efteråret...... :wink: Det var ikke helt optimalt. vel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da vildt høj klasse af FCK, at man ikke går i panik i efteråret, når man ved man altid kan nå bundby idrætsforening ( er det en gymnastikklub eller hvad, jeg spørger bare ) )) idrætsforening,(( hold kæft man, hvor uopfindsomt at kalde en topfodboldklub. :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

What.. Det er langt mere "true" at bibeholde det originale navn, fremfor at skifte til popdrengens "Parken Sports & entertainment" aka. "Football Club københavn".

Link to comment
Share on other sites

FCK leger jo med Bundby! 10 point hentet på 4 kampe.. det er høj, høj klasse.. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men hvor høj klasse var det lige de havde i efteråret...... :wink: Det var ikke helt optimalt. vel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da vildt høj klasse af FCK, at man ikke går i panik i efteråret, når man ved man altid kan nå bundby idrætsforening ( er det en gymnastikklub eller hvad, jeg spørger bare ) )) idrætsforening,(( hold kæft man, hvor uopfindsomt at kalde en topfodboldklub. :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

What.. Det er langt mere "true" at bibeholde det originale navn, fremfor at skifte til popdrengens "Parken Sports & entertainment" aka. "Football Club københavn".

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, "true" dvs. sandt nok i den forstand at Idrætsforening dækker over en forsamling amatører. Og det er vel også det der karakteriserer Brøndbyernes Idrætsforenings ledelse?

Slaget om København kommer på lidt længere sigt primært til at foregå i kontorlokalerne. BIF har en amatør-ledelse der skal træffe meget vigtige økonomiske beslutninger. FCK har en top-notch ledelse. Jeg ved godt hvem jeg ville spille på. Synd for BIF og dansk fodbold at Bjerregaard ikke har en smule selv-reflektion.

Link to comment
Share on other sites

Ja, "true" dvs. sandt nok i den forstand at Idrætsforening dækker over en forsamling amatører. Og det er vel også det der karakteriserer Brøndbyernes Idrætsforenings ledelse?

nu vil jeg ikke bl.a. i jeres indbyrdes had. det må i selv ligge og rode med. men vil medgive krumborg at det er da federe at beholde det oprindelige navn isetdet for det andet platte "football illmatic Club Winners soccers". hvorfor skal dansk fodbold hedde noget popsmart engelsk? café dreng?

ps.

:4thumbup: Aarhus Gymnastik Forening :4thumbup: - De hvide fra fredensvang!!!

Link to comment
Share on other sites

FCK stillede ikke i optimal opstilling i onsdags. Det virkede ikke som om at de tog kampen særligt seriøst. Desuden bliver stemningen i parken i morgen helt kanon og ikke lige som på et halvtfyldt sniffer stadion, hvor folk går et kvarter før tid så de kan nå hjem og se onside.

FCK vinder, men hvor meget skal jeg ikke sige, men jeg stemte 2 eller flere.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fik ret og i får ikke fred :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, "true" dvs. sandt nok i den forstand at Idrætsforening dækker over en forsamling amatører. Og det er vel også det der karakteriserer Brøndbyernes Idrætsforenings ledelse?

nu vil jeg ikke bl.a. i jeres indbyrdes had. det må i selv ligge og rode med. men vil medgive krumborg at det er da federe at beholde det oprindelige navn isetdet for det andet platte "football illmatic Club Winners soccers". hvorfor skal dansk fodbold hedde noget popsmart engelsk? café dreng?

ps.

FC Barcelona - Gymnastikklub eller idrætsforening, Derfor. En ting er at man ikke kan være med internationalt sportsligt, man behøver da ikke også have et totalt latterligt bondeklub navn, vågn dog op.

:4thumbup: Aarhus Gymnastik Forening :4thumbup: - De hvide fra fredensvang!!!

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

Ja, "true" dvs. sandt nok i den forstand at Idrætsforening dækker over en forsamling amatører. Og det er vel også det der karakteriserer Brøndbyernes Idrætsforenings ledelse?

nu vil jeg ikke bl.a. i jeres indbyrdes had. det må i selv ligge og rode med. men vil medgive krumborg at det er da federe at beholde det oprindelige navn isetdet for det andet platte "football illmatic Club Winners soccers". hvorfor skal dansk fodbold hedde noget popsmart engelsk? café dreng?

ps.

FC Barcelona - Gymnastikklub eller idrætsforening, Derfor. En ting er at man ikke kan være med internationalt sportsligt, man behøver da ikke også have et totalt latterligt bondeklub navn, vågn dog op.

:4thumbup: Aarhus Gymnastik Forening :4thumbup: - De hvide fra fredensvang!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

FC Barcelona - Gymnastikklub eller idrætsforening, Derfor
øh? hvad vil du sige med det? :smile:
man behøver da ikke også have et totalt latterligt bondeklub navn, vågn dog op.

du har så evigt ret - hvordan kan de dog finde på at beholde deres navn når de kan ændre det til noget popsmart.

det handler nemlig ikke om fodbold men om forfængelighed. når jeg sidder nede på caféen og underholder skal det self. lyde smart når jeg nævner min klub.

hvad hedder din styrkeløfter klub? Rødby powerlifting ultras eller bare Rødby Styrkeløfter klub...?

synes sku det er plat med den der påtagede fisefornemme facade :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Ja, "true" dvs. sandt nok i den forstand at Idrætsforening dækker over en forsamling amatører. Og det er vel også det der karakteriserer Brøndbyernes Idrætsforenings ledelse?

nu vil jeg ikke bl.a. i jeres indbyrdes had. det må i selv ligge og rode med. men vil medgive krumborg at det er da federe at beholde det oprindelige navn isetdet for det andet platte "football illmatic Club Winners soccers". hvorfor skal dansk fodbold hedde noget popsmart engelsk? café dreng?

ps.

:4thumbup: Aarhus Gymnastik Forening :4thumbup: - De hvide fra fredensvang!!!

<{POST_SNAPBACK}>

V.F.F baby, Viborg Fodsports Forening hele vejen!

Der skal satme tæves blå-gule imorgen. :cooldance::tongue:

Link to comment
Share on other sites

FC Barcelona - Gymnastikklub eller idrætsforening, Derfor

øh? hvad vil du sige med det? :smile:

man behøver da ikke også have et totalt latterligt bondeklub navn, vågn dog op.
du har så evigt ret - hvordan kan de dog finde på at beholde deres navn når de kan ændre det til noget popsmart.

det handler nemlig ikke om fodbold men om forfængelighed. når jeg sidder nede på caféen og underholder skal det self. lyde smart når jeg nævner min klub.

hvad hedder din styrkeløfter klub? Rødby powerlifting ultras eller bare Rødby Styrkeløfter klub...?

synes sku det er plat med den der påtagede fisefornemme facade :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Det der med navnet er såvidt også ligegyldigt i sasligaens afslutning, for FCK skal sku nok nå Bundby. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share