30 km cykling pr. dag


marcv
 Share

Recommended Posts

Jeg har tænkt på at begynde og cykle til og fra skole, hvilket er 15 km hver vej.

Er der nogle som ved, om det er noget der vil hjælpe til med muskel forøgelse? Eller om det virker modsat, så jeg taber mig, hvilket ikke er hvad jeg er ude efter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg boede en overgang i Bagsværd på et kollegie da jeg læste i København. En af mine studiekammerater - Michael- gjorde samme. Vi cyklede begge to til og fra uni - en tur på knapt 15 km hver vej, og hans lår voksede næsten eksplosivt af det, han måtte meget hurtigt ud og købe nye cowboybukser. Det skal dog lige siges at han: 1. Kørte stærkt! 2. var kajakroer på landsplan og derfor havde stor muskelmasse på overkroppen og var i rigtig god form. Men det beviser bare at det kan lade sig gøre

På mig kunne man ikke se nogen forskel, men jeg er jo også af hunkøn og jeg lå ikke -som MIchael - og kørte om kap med folk på knallert :tongue:

God fornøjelse med det

-CAmilla

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virkelig skal have noget ud af det, bliver det nok lidt ulækkert at sidde oppe i skolen bagefter pga. sveden...

Og så skal du også tænke på din ryk, 30km cykling med en 10kg tung taske er bestemt ikke godt for rykken...

<{POST_SNAPBACK}>

Min taske vejer ikke engang 2 kg, da vi har skabe i skolen til bøger.

Og ti ldet med sveden, der har jeg selvfølgelig skiftetøj med + vi har bad i skolen, hvis det skulle blive så slemt :)

Men tror jeg vil kaste mig ud i det, og håbe på det bedste . Tak for jeres svar :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virkelig skal have noget ud af det, bliver det nok lidt ulækkert at sidde oppe i skolen bagefter pga. sveden...

Og så skal du også tænke på din ryk, 30km cykling med en 10kg tung taske er bestemt ikke godt for rykken...

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal man da sandelig også have fart på. Jeg cykler en 12-13 km på arbejde og det er ikke noget problem for mig selv om jeg normalt sveder meget. Man kan også have tasken på bagagebægeret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share