forstrukket rygmuskel...?


Nobleza
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen...

Jeg var lige kommet så godt i gang med min styrketræning og alt gik strålende :bigsmile: Desværre så tror jeg måske, at jeg blev lige lovligt optimistisk i forhold til belastningen på mine rygøvelser...-jeg har i hvert fald fået en forfærdelig smerte i min ryg, som efterhånden har varet i 2 ugers tid...! :annoyed: Jeg kan mærke den, når jeg trækker vejret dybt eller hoster, så selv når min vejrtrækning hæves bare en smule (fx. i forbindelse med hurtig gang), så mærker jeg et lille stik. Det fæles som om, der er noget der 'trykker'. Smerten sidder ca. midt på ryggen, et lille bitte stykke til venstre for rygsøjlen.

Det gør sindsygt ondt, hvis jeg træner ryggen, mens jeg intet mærker ved mave-træning... Så er spørgsmålet...skal jeg indstille træningen, nu hvor det lige var begyndt at gå så godt? Skal jeg ignorere smerten og fortsætte som jeg plejer (måske alligevel lidt modereret i forhold til smerten). Eller skal jeg bare undlade at udføre de øvelser, hvor det gør ondt? (Også selvom, det er vigtigt at træne ryg, når man træner mave...). Jeg håber, at nogle kan hjælpe mig, da jeg er lidt frustreret over det her; jeg kan næsten ikke undvære min træning... :please:

Nobleza :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Havde præcis det samme - en smerte lige under venstre skulderblad. Jeg tog til lægen med det efter et par uger, og han sagde, at jeg godt kunne påbegynde min træning igen, da blødningen i musklen var væk.

Efter et par dages let træning var skaden i stor bedring :4thumbup:.

Venligst K

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for de gode svar... Og også tak for linket til tråden :bigsmile: Det er vist lige akkurat den slags problem, som jeg døjer med...

Jeg vil tage det stille og roligt med træningen og tage til lægen i morgen. Det er vist det bedste... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share