Skummetmælk giver bumser !


EverLast
 Share

Recommended Posts

Netop det med at finde en erstatning for mælken (og de proteiner det gav) har også været svært for mig. I stedet har jeg måtte oppet antallet af shakes der køres ned hver dag. Disse blander jeg op med rismælk eller havremælk, som heller ikke er helt billigt; men man behøver ikke bruge så meget. 1 liter kan godt fordeles ud på 4 shakes.

<{POST_SNAPBACK}>

Rismælk og havremælk? Det har jeg godt nok aldrig hørt om eller set... Hvor finder man sådan noget? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Brugsen, Føtex, ISO, osv.

Smager dog IMO ikke særlig godt, og er vældig dyrt. Så hvorfor ikke finde sundere og sjovere alternativer til havregryn med (ris/soja/havre-) mælk på?

Feks:

2 kopper blandede frosne skovbær

1 banan

4 skeer diverse frø (sesam, solsikke, græskar)

Blende, blende ... lidt havregryn på som drys, and voila :4smartass:

... iøvrigt ca. samme pris som havregryn med soya-mælk :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mht soyamælk

T-mag havde på et tidspunkt artikler om at proteinet fra soya kunne virke som en testesteron blokker... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

arghh nitte :/

Hmm jamen vi er da nogle stakler som ingen alternativer har så :( medmindre vi er rige (og det er jeg ikke :tongue: )..

Men er Craw ikke lactose-intollerant?? Han må da have nogle alternativer...

Link to comment
Share on other sites

Synes i det hele taget at soyamælk smager forfærdeligt!! Slet ikke det samme som rismælk og havremælk som jeg drikker med største fornøjelse :smile:

Men jeg benytter udelukkende disse produkter til at blande i mine shakes - dvs. jeg er stoppet med at spise havregryn, for jeg brugte gerne ½ liter mælk når jeg spiser havregryn, og det blir sgu for dyrt i længden. I stedet står den på æg, noget groft brød af en slags og lidt frugt samt juice. Det tager lidt længere tid at tilberede end en skål havregryn; men det smager SÅ meget bedre! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share