Titan F6 sælges


donprehn
 Share

Recommended Posts

Jeg har ved en fejl købt en Titan F6 benchpress trøje i størrelse 48. F6'eren er Titan nye benchpress trøje, som skulle være ideal til benchpressere med opspænd. Problemet er bare at jeg ikke kan finde ud af at løfte i denne trøje :mad: Min lillebror (prehn) er derimod ret glad for at løfte i F6'eren.

Trøjen er brugt 2 gange til træning og er derfor ikke slidt.

Kom med et bud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er den solgt ?

Jeg har ingen erfaring med trøjer, og ved heller ikke om den vil passe mig (193cm / 125kg / 1 rm bænk raw 110 kg) ?

Hvis størelsen ikke er helt ved siden af, vil det så være muligt at komme forbi og prøve den ? evt. i hvidovrestyrke ?

Link to comment
Share on other sites

Er den solgt ?

Jeg har ingen erfaring med trøjer, og ved heller ikke om den vil passe mig (193cm / 125kg / 1 rm bænk raw 110 kg) ?

Hvis størelsen ikke er helt ved siden af, vil det så være muligt at komme forbi og prøve den ? evt. i hvidovrestyrke ?

<{POST_SNAPBACK}>

Som min lillebror skriver, lyder det som om den godt kan passe. Jeg er selv 192 og vejer 116 kg., men tilgengæld er jeg begyndt at løfte i en størrelse 46.

Du kan bare komme ned næste uge (mandag, onsdag eller fredag) så kigger vi på det, du kan jo lige skrive hvornår. Addressen kan du finde i linket i min underskrift.

Lige et par spørgsmål:

Har du styrkeløfter licens?

Hvis nej, har du tænkt dig at begynde at udøve styrkeløft?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share