Kostprogram - kommercielt


henrikf
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er netop igang med at udvikle en Windows baseret træningsdagbog der skulle kunne bruges til de fleste sportsgrene. Programmet vil bla. komme til at indeholde følgende.

Generelt

----------

Mulighed for at oprette egne sportsgrene indenfor forskellige kategorier (Distance, styrke, tri- og duathlon samt Andre). Hver kategori har sine egne funktioner, som er tilpasset netop denne kategori.

Grafer over udviklingen i vægt, hvilepuls, maxpuls og fedtprocent

Statistikker over den samlede træning for alle sportsgrene

Styrke

--------

- Øvelser: man opretter selv sine øvelser som herefter kan sammensættes til træningsprogrammer.

- Træningsprogrammer: Når man har oprettet træningsprogrammerne, kan disse hentes ind når man vil registrere sin træning, så man er fri for at indtaste øvelserne

forfra

- Træning - Registrering af bla. varighed samt sæt/reps/kg for hver øvelse

- Øvelses statistikker med grafer over udviklingen for en bestemt øvelse

Distance idræt

------------------------------

- Ruter med deldistancer som kan hentes ind når man opretter et træningspas

- Træningstyper med angivelse af intensitet

- Træningspas med bla. Rute, Træningstype,Distance, Tid, hastighed, kalorieforbrug, gennemsnitspuls, tid i de forskellige intensitetesintervaller, udstyr og mellemtider

Tri- og duathlon

------------------

Ligner i store træk Distance idræt, men her kan man uderopdele træningspasset i

flere idrætsgrene.

Andre

------

Idrætsgrene der ikke hører under de 3 andre kategorier. Bla. mulighed for at registrere point.

Jeg håber at have en betaversion (testudgave) klar indenfor de næste 3-4 måneder. Hvis nogen er interesseret i at prøve betaversionen og evt. komme med forslag til forbedringer, så send mig en mail, så vender jeg tilbage når den er klar.

For en god ordens skyld skal jeg tilføje at den færdige version ikke bliver gratis (Regner med at den vil komme til at koste omkring 300 kr.)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
henrikf >

Det lyder som et spændende program du er ved at udvilke. Hvilken platform og database og sprog bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver, som nævnt i tråden, skrevet i Java. Det kan køre på alle platforme med Java 1.5. Jeg ved ikke med databsen.

Link to comment
Share on other sites

Det bliver, som nævnt i tråden, skrevet i Java. Det kan køre på alle platforme med Java 1.5. Jeg ved ikke med databsen.

Ja det har jeg set, men jeg tænkte nu på henrikfs program. Han er åbenbart også ved at bikse noget sammen.

<{POST_SNAPBACK}>

Så ikke du skrev til henrikf, sorry.

Link to comment
Share on other sites

henrikf >

Det lyder som et spændende program du er ved at udvilke. Hvilken platform og database og sprog bruger du?

<{POST_SNAPBACK}>

--------------------------

Windows er programmeret i C++,hvilket er det mest fleksibel data-sprog.Det er relativt komcliceret,men virker ganske fint,når først programmerne virker

Jens

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share