hvad vil i ha´?


ortmann
 Share

Recommended Posts

.

Folk kan mene hvad de vil,sålænge det er sagligt.Alt hvad jeg har skrevet har skrevet har jeg videnskabligt dokumentation for,så jeg kan ikke forstå din,ja,aggression.

Jens

<{POST_SNAPBACK}>

Så dokumenter lige dét her:

Det er bare et håbløst projekt,da Tom.H allerede tilbage i start 1970´erne påviste,animalsk protein er op til 4.gange mere effektivt end vegetabilsk udviklet protein.Det er primært til udvikling af masse i forhold til styrkeløft.

Du bør derfor satse på udvikling af fibre type-1,da de er meget fleksibel i forhold til hvilket proteintype du indtager.

Derfor også mange gentaelser i vægtlokalet:du bør ikke gå under 4*12 i nogen øvelser.Husk på af udvikling af primær styrke er baseret på udvikling af nervesystemet,ca++-funktionen,..,m.m.

Du kan blive relativt stræk,men desangående masse bør du nok indstille dig på begrænsede udvikllingsmuligheder.

Mage til vrøvl skal man lede længe efter. Jeg spurgte dig i den pågældende tråd om noget dokumentation for at man som veganer ikke bør gå under 4x12. Dette har du så bare ignoreret. Så er det jo nemt at komme og sige man har styr på det hele..... :dry:

Endvidere kunne jeg godt tænke mig at se noget videnskabeligt på at veganere skal "satse på udvikling af type1 fibre" ??

Du kan bare dokumentere løs i den oprindelige tråd, jeg venter spændt. :poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share