at sjippe


Maq
 Share

Recommended Posts

  • 4 months later...
Heej r li begyndt at sjippe 10 - 15 min om dagen,

Hvor lang tid skulle i træne før i fik bedre kondition ?

Hmmm - det er vist meget individuelt, og kan ikke lige svares sådan uden videre.... :smile: Giv du den bare gas med torvet (gerne mere end 10-15 minutter), så skal det nok komme - hvis ikke, så presser du ikke dig selv hårdt nok.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har lige sjippet i over 20 min, ca. og i mine skuldre kan jeg mærke syren, meget, hvorfor?

Jeg lærte hurtigt at gøre det rigtigt, altså bare at svinge den rundt, og prøver nu dobbelt sving rundt, og kryds og skfte vis højre og venstre ben,

men hvilken er effektivest?

Link to comment
Share on other sites

Har lige sjippet i over 20 min, ca. og i mine skuldre kan jeg mærke syren, meget, hvorfor?

Jeg lærte hurtigt at gøre det rigtigt, altså bare at svinge den rundt, og prøver nu dobbelt sving rundt, og kryds og skfte vis højre og venstre ben,

men hvilken er effektivest?

Ja hvis du kan mærke syren meget, er det nok fordi du har presset dig selv lidt - og det er jo fint. Husk dog at der er forskel på at det føles hårdt, og at det decideret gør ondt... men det er da lidt bekymrende at du kan mærke det så meget i skuldrerne, da du ved sjipning ikke skal lade skuldrerne gøre arbejdet, men primært håndledende. Så det kan godt være du skal koncentrere dig mere om kvalitet end om kvantitet her i starten, indtil du har teknikken på plads..... :smile:

effektivt...... - i forhold til hvad.....?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share