Større patter/ryg på 12 uger


Recommended Posts

Hey

Jeg blander mig lige en anelse, ikke så meget for at komme med mit syn på om dit trænings program kommer til at virke eller ej. Det er der vel kun 1 måde at finde ud af og det er at prøve det af, vi er jo alle forskellige og der findes absolut og aldrig ét rigtigt svar.

Nå men mit spørgsmål er mere henvendt imod de skader du nævner. Hvilke(n) skade® drejer det sig om og hvad eller rettere hvem har konstateret disse skader. Grunden til min interesse er bl.a at jeg ofte møder personer der fortæller at de har den ene eller anden skade, men denne er aldrig blevet konsteret af en ekspert (eks. fysioterapeut) og derfor bliver denne ikke genoptrænet og ej heller bliver der lagt en træningsplan / strategi der tager hensyn for forebyggelse af nye skader (profylaktisk træning).

Du skriver at du/I har skader i knæ og ryg, hvilke skader taler vi om og hvad er gjort for at udbedre skaden ?

Undskylder at jeg springer lidt i "emnet"

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld for det lidt sene svar :) Jeg har en overbelastet mine knæ pga. squat da jeg kørte HTS. Det gik galt da jeg startede på uge 3 af de 4 uger med 5*x reps. Har ondt i ryggen fra toppen, eller hvad du vil kalde det, og ned til mindten af røven :P Det skete ved dødløft, efter jeg fik ondt i knæene kom jeg ikke nok ned i dem i dødløft også gik det galt :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share