Proteinpulver


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

For at tabe sig, skal man være i kacl. underskud... for at tage på i muskelmasse, skal man være i kacl. overskud... så langt så godt!

For øjeblikket forsøger jeg at smide lidt overfødigt, men skal jo på et tidspunkt igen igang med at få kastet noget masse på... :4thumbup:

Er det "iorden" at skabe dette overskud ved hjælp af proteinpulver? Der ryger en masse mad ind i forvejen, men da det hovedsageligt består af grøntsager og andre "kacl. fattige" elememter, er det lidt svært at få kylet tilstrækkeligt med kacl. indenbords.

Jeg vil jo gerne at mit nuværende og kommende fedttab gerne skulle forblive et fedttab...

Link to comment
Share on other sites

For at tabe sig, skal man være i kacl. underskud... for at tage på i muskelmasse, skal man være i kacl. overskud... så langt så godt!

For øjeblikket forsøger jeg at smide lidt overfødigt, men skal jo på et tidspunkt igen igang med at få kastet noget masse på...  :4thumbup:

Er det "iorden" at skabe dette overskud ved hjælp af proteinpulver? Der ryger en masse mad ind i forvejen, men da det hovedsageligt består af grøntsager og andre "kacl. fattige" elememter, er det lidt svært at få kylet tilstrækkeligt med kacl. indenbords.

Jeg vil jo gerne at mit nuværende og kommende fedttab gerne skulle forblive et fedttab...

<{POST_SNAPBACK}>

ja, det sku der slet ikk være noget problem i! Men hvis jeg var dig ville jeg æde en ekstra omgang havregryn fx.. der er godt med kulhydrater i og gir en go skubber i dit kcal indtag!!

Held og lykke!!

Link to comment
Share on other sites

jeg ville ikke skabe mit overskud i form af et pulver. det er klart at foretrække at få sit behov dækket i form af alm. kost.

ved indtagelse af en ekstra shake tilføre du kroppen hurtige proteiner. dette er i og for sig også godt nok. på nogen tidspunkter... i løbet af dagen er det bedre at få nogen langsom optagelige proteiner frem for de hurtige. da du ved indtagelse af de hurtigt optagelige også hurtigt vil have "brugt dem" og være nødt til at tilføre kroppen nogen nye. de langsomme har en længere virke tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share