Hvad siger man??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hvis den anabole effekt kun er set hos kvæg, hvad gør den så værre end ECA stacks? Det var jo lige præcis grunden til at, add testede for det. I det link du pastede, og det samme med Angels, står der ligeså at der ingen anabolsk effekt er.

<{POST_SNAPBACK}>

Bivirkningerne er noget mere voldsomme med clen. Stærkt forhøjet puls, blodtryk, hjertemuskelceller tager evt. skade etc.

Nogen bodybuildere bruger det efter deres kure som en del af deres pct.

Mht. at holde på muskelmassen erindrer jeg ikke hvorfor, men det virkede ihvf for mig.

Sidst jeg benyttede ECA stack tabte jeg ingen nævneværdig muskelmasse på trods af 6ugers meget hård diæt (240gprot, 100-125g carbs, 50g fedt).

Kan ikke grave referencerne op lige nu. Men hvis du har referencer der viser det modsatte, vil det sikkert være til gavn for alle der læser tråden. Mvh Poul :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis den anabole effekt kun er set hos kvæg, hvad gør den så værre end ECA stacks? Det var jo lige præcis grunden til at, add testede for det. I det link du pastede, og det samme med Angels, står der ligeså at der ingen anabolsk effekt er.

<{POST_SNAPBACK}>

prøv at læse det her

Link to comment
Share on other sites

To studier der siger eca øger fedttab og bevarer FFM http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.f...st_uids=1345887

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.f...st_uids=8384186

Her bruges ephedra/koffein, og detser ud til man taber mere Maa' med ephedra og koffein http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.f...t_uids=12032741

Med mindre det større vægttab i eca gruppe udgøres af andet end FFM væske ell. lignende?

Dog er det ikke studier med unge trænende mennesker med lav fedt%

Derfor skal det tages med et vognlæs salt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis den anabole effekt kun er set hos kvæg, hvad gør den så værre end ECA stacks? Det var jo lige præcis grunden til at, add testede for det. I det link du pastede, og det samme med Angels, står der ligeså at der ingen anabolsk effekt er.

<{POST_SNAPBACK}>

prøv at læse det her

<{POST_SNAPBACK}>

nej, prøv at læs her:

http://www.mesomorphosis.com/articles/hayc...to-training.htm

Link to comment
Share on other sites

Hvad gør ECA stacks? og hvorfor er der så mange fornuftige mennesker på MOL, der åbenbart tager dem?

<{POST_SNAPBACK}>

Søg på det, kig evt. på de abstracts jeg har postet. Eca stacks det samme som letigen der blev hevet af markedet under stor tumult for ikke så længe siden.

(dopingsvinene i OBBC skal bare hamres ud. Er træt af at se på dem og de giver vores center et enorm dårligt ry)

Enig!

Link to comment
Share on other sites

Dette har ikke så meget med ECA stacks, clenbutol osv, men nærmere et spørgsmål vedr. ADD's regler. Jeg har AD/HD og får derfor ritalin uno på recept. Det er på dopinglisten under S6. Stimulerende stoffer. Skal jeg have dispensation fra ADD før jeg kan søge evt licens og sådan?

Undskyld hvis jeg derailer topic.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dette har ikke så meget med ECA stacks, clenbutol osv, men nærmere et spørgsmål vedr. ADD's regler. Jeg har AD/HD og får derfor ritalin uno på recept. Det er på dopinglisten under S6. Stimulerende stoffer. Skal jeg have dispensation fra ADD før jeg kan søge evt licens og sådan?

Undskyld hvis jeg derailer topic..  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

yes... du skal have en therapeutical exemption, som de kalder det og det kan godt være bøvlet at få fat i, så kom i gang hellere for tidligt end for sent. Kontakt Antidoping Danmark, de vil kunne hjælpe dig.

Link to comment
Share on other sites

Andgående effedrinspørgsmålet, så har jeg skrevet og spurgt ADD, da de om nogen må vide hvordan reglerne skal tolkes.

Det ser ud til at jeg var forkert på den, her er den mail jeg lige har modtaget:

Dit spørgsmål fra den 17.05.2005 er blevet besvaret

Spørgsmål:

Effedrin.

Jeg har en diskution med en bekendt om Effedrin.

Det drejer sig om hvor vidt hun doper sig eller ej.

hun bruger effedrin udenfor

konkurence men sørger for at være clean til

selve konkurencen.

Hun mener at det er helt lovlig, bare hun er ren til konkurencen.

Jeg menner at det er uloveligt og at det er doping.

Hvem har ret?

mvh Chris

Svar:Kære Chris!

Efedrin er kun forbudt i konkurrence. Dog fraråder vi idrætsudøvere at

tage det, da det er usundt at bruge i længere tid, og det er jo i

kroppen et stykke tid, og skal man så i konkurrence, og det ikk er ude af

kroppen, så får udøveren et problem.

Venlig hilsen

Anti Doping Danmark/KT

V

Link to comment
Share on other sites

Hey..

En dag da jeg var oppe i OBBC, og jeg havde lige løbet en tur, stod der to store gutter og snakkede om AS.. Den ene fortlate den anden om hvordan hans humør var blevet bedre efter han var skiftet til et bestemt preperat og hvordan han ikke var så vred mere...

Hvad gør man i sådan en situation?? Skal man sige det til OBBC, eller skal man bare lade det sive igennem??

Jeg har jo ikke lyst til at få mega smadre af de kæmpe gutter....

<{POST_SNAPBACK}>

sig det til den daglige ledelse, så må det være op til dem at vurdere hvad de selv vil tillade i deres center. personligt ville jeg vægre mig ved at træne i et center, hvor snakken gik lystigt om AS. men, det er jo smag og behag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv en "fordømmende" holdning overfor dopingmisbrugere. Det er ulovligt og sundhedsskadeligt, og et ethvert signal om at det er et acceptabelt hjælpemiddel bør imødegås.

Når det er sagt, så vil jeg samtidigt kraftigt understrege at nedladende udtryk som "svin" og "tabere" ikke hører debatten til.

Selvom man har en positiv holning til AS-misbrug, så er man stadigt velkommen på MOL, blot man ikke anbefaler eller vejleder i anvendelsen af AS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share