Artikler om at man ikke kan punktforbrænde/slanke


Janni123
 Share

Recommended Posts

Min (naive) kæreste tror ikke på mig, når jeg siger at man ikke kan punktforbrænde - jeg ville gerne tabe mig på overarmene (TROR det er fedt, men er ikke sikker, måske er det bare en "bygningsfejl" eller mangler på træning) men jeg vil ikke tabe mig mere over barmen, så derfor vil jeg ikke tabe mig men han siger at jeg bare kan nøjes med at træne arme, så forbrænder jeg fedtet på armene og intet over barmen - jeg vil gerne bevise overfor ham at han ikke aner hvad han taler om og at man IKKE kan punktforbrænde - er der nogen der har nogle artikler? Jeg har surfet lidt rundt på mol, men jeg kan ikke lige finde artikler om det - måske er jeg ikke så god til at finde rundt:blush:

Pft

Janni :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du søger på "punktslankning" i søgefeltet øverst på forsiden kommer der et par artikler hvor det nævnes.

Hele artikler om myten finder du næppe, fordi det er så oplagt et faktum at det IKKE kan lade sig gøre, når man ved hvordan kroppen bruger sine energireserver.

Fedtlagringen og fedtforbrug er i høj grad genetisk og hormonelt bestemt, så kroppen skal nok selv finde ud af hvor den tager fedtet fra, når du søger for at der bliver brug for det - enten igennem en reducering af dit indtag eller en øgning af dit forbrug . meget gerne en kombination. :smile:

Denne tråd er også interessant. Svaret fra Morten Z med tegningen skulle også illustere hvorfor punktslankning ikke er muligt.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share