Anerob Kondi


Frank L
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået den fjollet ide at stille op til et Brazilian Jiu-jutsu stævne om 1½ uge selv om jeg ikke har trænet meget den sidste måned pga. skader og sygdom.

Ville jeg overhovedet kunne nå at få gavn af at træne noget konditionstræning inden stævnet.

træning: intervaller med burbee's, sprint og hopperi + evt. noget dynamisk høj rep vægttræning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået den fjollet ide at stille op til et Brazilian Jiu-jutsu stævne om 1½ uge selv om jeg ikke har trænet meget den sidste måned pga. skader og sygdom.

Ville jeg overhovedet kunne nå at få gavn af at træne noget konditionstræning inden stævnet.

træning: intervaller med burbee's, sprint og hopperi + evt. noget dynamisk høj rep vægttræning.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Frank,

Har svaret i din log (havde ikke set du havde oprettet en tråd) :smile:

Mht til in cardio-form er det nok begrænset hvor meget du kan nå at forbedre den. Måske vil det hjælpe en smule med nogle intervaller i det røde felt, men så husk at dage et par fri-/restitutions dage inden stævnet. Så for du da fornemmelsen af at være presset

Du kan jo evt. prøve med noget tabata-workout. Fx med swings, mountain-climbers, Dumbbell Thruster mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share