Ålholm IF, Hillerød


Bellini
 Share

Recommended Posts

Generelt er det småt med informationen om flere af de danske klubber - men denne forening er da helt umulig. :wink:

Har dog et telefonnummer fra www.weightlifting.dk så jeg kan jo bare ringe - prøver lige lykken herinde først. :smile:

En del af mine spørgsmål:

- er det muligt at træne styrkeløft i klubben (kan ikke finde Ålholm IF på www.styrke.dk, men mener de har været medlem af forbundet)

- er der krav om deltagelse ved stævner

- praktiske info så som træningstider og priser

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Generelt er det småt med informationen om flere af de danske klubber - men denne forening er da helt umulig. :wink:

Har dog et telefonnummer fra www.weightlifting.dk så jeg kan jo bare ringe - prøver lige lykken herinde først. :smile:

En del af mine spørgsmål:

- er det muligt at træne styrkeløft i klubben (kan ikke finde Ålholm IF på www.styrke.dk, men mener de har været medlem af forbundet)

- er der krav om deltagelse ved stævner

- praktiske info så som træningstider og priser

/Bellini

<{POST_SNAPBACK}>

Har du tænkt dig at stille op til stævner?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være meget sjovt, men det er hovedsagligt selve træningen der interesserer mig (gider ikke i div pop-centre mere). Jeg forestiller mig dog, at interessen for konkurrence stiger i takt med at jeg ville træne i en klub.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Det er primært vægtløftning som de går meget op i.

Så er der måske et par motionister.

Der er ikke styrkeløft-udstyr (rigtige stænger, elastikker, kæder, power-rack osv.).

Det koster næsten ingenting at være medlem.

Man får et medlemskort så man selv kan lukke sig ind når det passer en.

Det er ikke et krav at du stiller op til stævner. Selvom de sikkert godt kunne tænke sig det.

Det er behagelige lyse lokaler og gulvet kan klare nogle knubs.

Link to comment
Share on other sites

Det er primært vægtløftning som de går meget op i.

Så er der måske et par motionister.

Der er ikke styrkeløft-udstyr (rigtige stænger, elastikker, kæder, power-rack osv.).

Det koster næsten ingenting at være medlem.

Man får et medlemskort så man selv kan lukke sig ind når det passer en.

Det er ikke et krav at du stiller op til stævner. Selvom de sikkert godt kunne tænke sig det.

Det er behagelige lyse lokaler og gulvet kan klare nogle knubs

Tak for info.

Det lyder rimelig godt til mine krav så - måske mangler der lige lidt udstyr, men det må jeg selv konstatere derude først.

Træner du der/har du trænet der?

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Har lige snakket med formanden Finn. Han bekræftede den med det personlige adgangskort - det lyder som en rigtig fin løsning. Han opfordrede mig til at komme forbi en dag efter 16 ("så er her altid nogen") og se faciliteterne an. Glæder mig allerede. :cooldance:

Fik ikke oplyst nogen kontingentpris, men i forhold til de 389 kr/mdr :sneaky2: jeg giver lige nu, kan det kun blive billigere.

Teddy-> Måske jeg tager derud i morgen, og så skal jeg nok skrive om det bagefter.

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Har lige snakket med formanden Finn. Han bekræftede den med det personlige adgangskort - det lyder som en rigtig fin løsning. Han opfordrede mig til at komme forbi en dag efter 16 ("så er her altid nogen") og se faciliteterne an. Glæder mig allerede. :cooldance:

Fik ikke oplyst nogen kontingentpris, men i forhold til de 389 kr/mdr :sneaky: jeg giver lige nu, kan det kun blive billigere.

Teddy-> Måske jeg tager derud i morgen, og så skal jeg nok skrive om det bagefter.

/Bellini

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder cool..

Er det noget må du jo lige vise mig det en dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fik set lokalerne og faciliteterne i onsdag. Det virkede ganske udemærket og tilstrækkeligt til mine behov. Men rigtig nok - de har intet med styrkeløft at gør. Det er alene vægtløftere og motionister der kommer der. Måske man skulle prøve det vægtløftning der... (det så jo ikke så svært ud det Mikkel præsterede til MOL3 :wink:).

Teddy->

Jeg har meldt mig ind, men eftersom jeg slet ikke kender stedet endnu, vil jeg da bare anbefale dig, at gøre det samme mig - at ringe til en af personerne under vægtløftning på www.aalholm-if.dk. Har snakket med både formanden og kasseren, og de var begge ganske flinke og 'gæstfrie'. Der er somregel altid nogen i lokalerne om eftermiddagen, så man er velkommen til at kigge ind og snuppe en indmeldelsesblanket.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share