Så er det i aften


Don Nors
 Share

Hvem vinder?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

så er ventetiden endelig forbi :bigsmile:

dan jeg glæder mig til at se den i aften - skal ned i byen og se den sammen med gutterne i aften :beerchug:

personligt tror jeg på AC Milan. selvom det kunne være spændende hvis Liverpool kom foran.

hvad tror i? nogle gode analyser før kampen?

Link to comment
Share on other sites

LFC har haft en uhyggelig defensiv i denne turnering, men har måske været knap så dominerende offensivt.

Milan har været typisk italienske og udnyttet deres chancer. Dog har de vist svagheder især over for meget bevægelige hold, som fx PSV.

Umiddelbart er LFC dog langt fra så bevægelige, så jeg tror den tipper til Milans fordel.

Spændende at se om Jon Dahl kommer på banen fra start eller Crespo bliver klar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror (håber) på en spædende kamp iaften, og jeg ser alle muligheder for det. Liverpool vil givetvis starte uhyggelig offensivt, ligesom i hjemmekampen mod Juventus. Det havde de held med, og kom jo som vi alle husker foran 2-0 efter kort tid. Benitez har desuden hele champions league sæsonen vist uhyggelig taktisk forståelse for sine modstanderer, og jeg ser derfor Liverpool som vinder.

Milan derimod virker trætte og uoplagte, de har lige mistet scudettoen til juventus, og har kun denne kamp tilbage inden der er sommerferie. De gamle drenge i forsvaret har ikke fordoms styrke, og vil få det svært imod Luis Garcia, Milan Baros, Kewell.

Hvis Jon Dahl er med (hvilket vil være en taktisk genistreg af Ancelotti), så kan Milan gå hen og vinde, idet Jon har klasse mht indstilling og fighter-vilje. Crespo er mere til italiensk fodbold, man ser ham ikke i 89 minutter af kampen og pludselig så er han der og scorer, ligesom en Inzaghi.

Men jeg tror på en af de champions League finaler der går over i historien, jeg tipper lidt frækt 3-2 til Liverpool,

"You'll never walk alone"

Link to comment
Share on other sites

When you walk through the storm

Hold your head up high

And don't be afraid of the dark

At the end of the storm

There's a golden sky

And the sweet silver song of the lark

Walk on, through the wind

Walk on, through the rain

Though your dreams be tossed and blown

Walk on, walk on, with hope in your heart

And you'll never walk alone

You'll never walk alone

Walk on, walk on, with hope in your heart

And you'll never walk alone

You'll never walk alone

:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Hold kæft en aften!!!!

damn pubben vi sad på kogte - især under straffesparkskunkorrancen og da LFC udlignede :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

hold da kæft det er fedt! er lige kommet hjem fra byen og det var kanint!

arbejderklassen vandt suckers!! :laugh::laugh:

og rui costa brændte et straffe - hvordan kunne det ske :blink::blink::blink:

men damn det var fetd :beerchug::beerchug::beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Damn en fed kamp.. Fornøjelse for alle fodboldfans  :

<{POST_SNAPBACK}>

Dem som hellere ikke ser fodbold normalt synes også det var en fed kamp. :blush::innocent:

Jeg var nu sikker på at Milan havde lukket kampen ved 3-0. Den slags plejer italienerne normalt at være gode når de er foran.

Men ok, hvis Liverpool kunne komme tilbage fra 0-3, så havde de også fortjent at vinde. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Damn en fed kamp.. Fornøjelse for alle fodboldfans  :smile: Jon Dahl scorede + det rigtige hold vandt  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja på straffe scorede han, hvilket også er det eneste hans slatne inderside dur til. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Men sikke én fed hyre han får for den inderside....... :raisebrow:

Men hvad siger I så til, at Liverpool ikke får mulighed for at deltage i CL

næste sæson......???? Selvfølgelig er de selv skyld i dét - med en 5. plads...

Meeen hér er der da vist et lille "hul" i UEFA's regelsæt.........

Link to comment
Share on other sites

kommer Liverpool ikke med næste år? jeg troede det var everton der så ikke kan komme med :unsure:

det virker absurd at vinderen ikke kan komme med

<{POST_SNAPBACK}>

Liverpool kommer ikke med har uefa meldt ud. Hvorfor mener du at det er absurd? De er ikke engang i stand til at komme i top4 i deres eget land. Kommer persoligt ikke til at savne deres anti-fodbold.

Link to comment
Share on other sites

kommer Liverpool ikke med næste år? jeg troede det var everton der så ikke kan komme med :unsure:

det virker absurd at vinderen ikke kan komme med

<{POST_SNAPBACK}>

Liverpool kommer ikke med har uefa meldt ud. Hvorfor mener du at det er absurd? De er ikke engang i stand til at komme i top4 i deres eget land. Kommer persoligt ikke til at savne deres anti-fodbold.

<{POST_SNAPBACK}>

synes du ikke det er absurd at vinderen af CL ikke kommer med i CL året efter?

Link to comment
Share on other sites

kommer Liverpool ikke med næste år? jeg troede det var everton der så ikke kan komme med :unsure:

det virker absurd at vinderen ikke kan komme med

<{POST_SNAPBACK}>

Liverpool kommer ikke med har uefa meldt ud. Hvorfor mener du at det er absurd? De er ikke engang i stand til at komme i top4 i deres eget land. Kommer persoligt ikke til at savne deres anti-fodbold.

<{POST_SNAPBACK}>

synes du ikke det er absurd at vinderen af CL ikke kommer med i CL året efter?

<{POST_SNAPBACK}>

Well den samme er regel er jo gældende ved EM g VM! :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Var der ikke også en lignende problemstilling for nogle år siden hvor Real Madrid stod i samme situation som Liverpool gør nu men hvor de så kom med til CL året efter alligevel på bekostning af et andet spansk hold der havde kvalificeret sig? ... eller husker jeg forkert? :innocent: gør jeg sikkert :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var så utroligt bittert for milan de ikke vandt den kamp igår! de var liverpool klart overlegne i alle kampens minutter på nær de 5 - 10 min hvor liverpool for scoret. LIverpool havde 3 chancer, og dem udnyttede de. Milan havde massere af chancer for at lukke kampen, specielt sheva i de sidste min, men sådan er fodbold desværre..

Synes forrsten det er FULDTSTÆNDIGT fair de ikke kommer med i næste års CL. Sådan er det når man er et engelsk luder midterhold! som ikke engang kan komme i top 4! til grin! de var så heldige man tror det var løgn!!!!

Link to comment
Share on other sites

kommer Liverpool ikke med næste år? jeg troede det var everton der så ikke kan komme med :unsure:

det virker absurd at vinderen ikke kan komme med

<{POST_SNAPBACK}>

Liverpool kommer ikke med har uefa meldt ud. Hvorfor mener du at det er absurd? De er ikke engang i stand til at komme i top4 i deres eget land. Kommer persoligt ikke til at savne deres anti-fodbold.

<{POST_SNAPBACK}>

Dét eneste der kan sikre Liverpool én plads i næste års CL ér hvis det engelske

foldboldforbund "giver" dem den 4. plads..... Dette virker nu rimelig utænkeligt - idet dét så ville betyde et farvel til Everton........ :raisebrow: Dét vil jo nok nærmest betyde "borgerkrig" i Liverpool..... Dette har det spanske forbund jo

praktiseret for nogle år siden - da Real Madrid vandt CL men ikke formåede at kvalificere sig igennem turneringen..... Dengang gik det ud over Zaragossa.....

Min personlige holdning ér, at reglerne er til for at blive overhold.... Altså må

Liverpool "nøjes" med UEFA-cup...... Men på sigt er denne situation ikke helt

holdbar..... Vi har idag én CL turnering, hvor flere lande har hele 4 hold med.....

Dette har jo INTET med en "mesterholds" turnering at gøre...... Og når nu UEFA

absolut vil tillade denne inflation - så må de også sørge for, at vinderen får mulighed for at forsvare sin titel......... :dry:

Anti-fodbold........ Så ér det altså kun held, at de er gået hele vejen....... :raisebrow: Dét hold dér i sidste ende løfter pokalen har f.... også

fortjent dét........ :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share