Fedt forbrændning @ pecs


mat88'
 Share

Recommended Posts

Hej :bigsmile:

Jeg er en fyr på 16 år og 9 måneder, har trænet i omkring 13måneder og det er da begyndt at kunne ses :4thumbup: men jeg har et mindre problem.. i løbet af det år hvor jeg har trænet har det gået ganske godt mht. til at vokse, men ved mine pecs er der nærmest et lag fedt som sidder der og det ser helt vildt mærkeligt ud.. :\ er ikke 100% tynd, men overhovedet ikke tyk og hvis man sammenligner fedt mængder fra andre steder på kroppen giver det ingen menning at der skal sidde så meget fedt lige på pecs'ne..

Så ville jeg høre om det som nogle herinde kender til eller har hørt om ? Altså at der er meget fedt på brystet :blush:

Også vil jeg høre om der er nogle øvelser som gør at man kan forbrænde meget at det fedt man har på brystet fordi er mildt sagt godt træt af det :mad:

Håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette :smile:

Link to comment
Share on other sites

Også vil jeg høre om der er nogle øvelser som gør at man kan forbrænde meget at det fedt man har på brystet fordi er mildt sagt godt træt af det

Valg af træningsøvelser eller -metoder kan IKKE styre hvor kroppen tager fedt fra til forbrænding.

Så for at slippe af med det kan du tabe dig generelt (bruge mere energi end du putter i hovedet ganske enkelt), og så må du bare fortsætte indtilfedtet på brystkassen slipper. Det er genetisk og hormonelt bestemt i hvilken rækkefølge fedtet sætter sig forskellige steder og som regel den omvendte rækkefølge det bruges igen - sidst på, først af :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke punktforbrænde, men du kan være så heldig at kroppen napper fedtet fra pecsne først, hvis du cutter.

Hvis der er væsentligt mere fedt der end andre steder på kroppen, kunne det ikke være usandsynligt at det ryger som noget af det første :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share