Ankelskade


Alexander
 Share

Recommended Posts

Hello!

Jeg har en fodboldskade, hvor jeg vrikkede noget så voldsomt om, i snart 3-4 år, som jeg ikke kan komme af med. Kunne være en med samme erfaring kunne hjælpe. Og da jeg lige er begyndt at komme væk fra de mange daglige computertimer og ud i det gode vejr, er jeg helst fri for at min ankel skal stoppe mig

Problemet: Når jeg løber, kommer skaden frem. Det er svært at beskrive, men det er som om den bliver 'løsnet', men så jeg ikke kan bevæge den i forskellige positioner uden at det gør ondt.

Jeg har købt et balancebræt og træner med den en gang om dagen. Og det har jeg gjort i et par måneder. Det fik jeg anbefalet af en kiropraktor.

Skal jeg blive ved med at træne med balancebrættet, eller er er andre metoder jeg kan styrke anklen?

På forhånd tak!

Mvh Alexander :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hello!

Jeg har en fodboldskade, hvor jeg vrikkede noget så voldsomt om,  i snart 3-4 år, som jeg ikke kan komme af med. Kunne være en med samme erfaring kunne hjælpe. Og da jeg lige er begyndt at komme væk fra de mange daglige computertimer og ud i det gode vejr, er jeg helst fri for at min ankel skal stoppe mig

Problemet: Når jeg løber, kommer skaden frem. Det er svært at beskrive, men det er som om den bliver 'løsnet', men så jeg ikke kan bevæge den i forskellige positioner uden at det gør ondt.

Jeg har købt et balancebræt og træner med den en gang om dagen. Og det har jeg gjort i et par måneder. Det fik jeg anbefalet af en kiropraktor.

Skal jeg blive ved med at træne med balancebrættet, eller er er andre metoder jeg kan styrke anklen?

På forhånd tak!

Mvh Alexander  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Kai Poulsen Her: Fod, ankel, og knæskade. Indadrotation af skindeben og lægben har sine årsager. På ny info web kan du hente information og link...

www.banda-skadefri-sport.dk

Hilsen Kai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share