Skal du til New York? Se her!


Spock
 Share

Recommended Posts

Fandt billigt sted i New York, ca. 80 $ pr. dobbeltværelse pr. nat.

Det er mega billigt og ligger rigtigt centralt, 224 47. street.

Til min vilde overraskelse opdagede jeg at der var stort træningscenter på stedet, jeg har i kådhed taget nogle billeder og lagt dem i galleriet.

Store frivægtsrum, håndvægte til 110lbs, dødløft-platform, squatracks, bænke, maskine-rum (mega stort), aerobic-sale, basketball, indendørs løbebane, masser af cardio-maskiner, tv/internet på alle maskiner, swimmingpool, spa, sauna.. altsammen gratis for gæsterne!!

Det er for vildt!

Excuse me while I go work out!

Ciao fra Gotham City

Link to comment
Share on other sites

skriv lige adressen!! hvis man nu var i nabolaget en dag kunne det være en godt sted at kende...

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, mon ikke adressen er 224 47. street? :wink:

Og med lidt hjælp fra Google, finder man frem til Vanderbilt YMCA og den komplette adresse:

224 East 47th Street

New York, NY 10017

tel: (212) 756-9600

fax: (212) 756-9622

Link to comment
Share on other sites

Yep, that's it :bigsmile:

Niceman>> skrev indlægget som en anbefaling til andre der gerne villle bo ekstremt billigt og godt, men samtidig have mulighed for at holde et minimum af træning vedlige. Jeg kan ihvertfald kun anbefale stedet :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Yep, that's it  :bigsmile:

Niceman>> skrev indlægget som en anbefaling til andre der gerne villle bo ekstremt billigt og godt, men samtidig have mulighed for at holde et minimum af træning vedlige. Jeg kan ihvertfald kun anbefale stedet  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu også helt venligt ment...var selv i New York over julen og det var sgu en god oplevelse...da min bror er bosat i New York kan det jo være han en anden gang kan anbefale noget decent!

Link to comment
Share on other sites

Niceman>> cool - er faneme også en fed by!!! Men meget hektisk!

<{POST_SNAPBACK}>

Synes det var til at overskue, men det var jo et stykke under frysepunktet og den 25/12 var Manhattan helt død...mindede om en dansk provinsby en søndag nat :blink: ...kan anbefale noget standup comedy, hvor jeg juleaften bl.a. så David Chapelle i en lille bule...sørg for ikke at være alt for tæt på frontlinjen! :wink:

Jeg prøvede også en helikoptertur omkring Manhattan til Frihedsgudinden, men det var lidt tamt...alt for hurtigt, lidt dyrt og så må de ikke flyve inde over Manhattan!

Ellers god fornøjelse...

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Enig, bylivet er meget afhængigt af hvor du befinder dig - Lower East og Lower Manhattan er totalt død.. det samme er Little Italy (what's left of it), Chinatown osv..

Upper East og West er også døde... eneste sted der til gengæld rykker for vildt igennem er Chelsea og ude vestpå mellem 15-30 street (Meatpack district)...

Men ellers: det er som om byen simpelthen er for dyr til at noget almindeligt decent sted kan løbe rundt. Det samme gælder restauranter. Enten er de totalt vildt dyre, eller også æder man en hotdog på gaden.. almindelige mellem-restauranter findes næsten ikke (kan dog stadig finde god mad i Chinatown, hvorfor vi oftest æder der om aftenen).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share