Anti-kulhydrat kur til bokser?


b000t
 Share

Recommended Posts

Hej

Sagen er den at jeg er bokser, BK Vitus Hs närmere bestemt, dog er jeg lidt tung og overvejer at gå en vägtklasse ned.

Jeg har hört meget om anti-kulhydrat kur, men har lidt grubler over om, hvis jeg går på den, har nok energi til 5 gange träning om ugen.

Og kunne väre dejligt, hvis nogen havde et kur-program, altså med madopskrifter og sådan..

På for hånd tak

Anders

Link to comment
Share on other sites

Hej

Sagen er den at jeg er bokser, BK Vitus Hs närmere bestemt, dog er jeg lidt tung og overvejer at gå en vägtklasse ned.

Jeg har hört meget om anti-kulhydrat kur, men har lidt grubler over om, hvis jeg går på den, har nok energi til 5 gange träning om ugen.

Og kunne väre dejligt, hvis nogen havde et kur-program, altså med madopskrifter og sådan..

På for hånd tak

Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du godt du kan komme i letwelter Anders? I så fald vil jeg råde dig til at gøre det langsomt over hele sæsonen, og først gå helt ned til mesterskaberne, og ellers ligge et par kg over. Det vil blive for hårdt for dig at ligge helt dernede hele sæsonen.

Desuden vil jeg påstå at det vil være bedre for dig at spise ordentligt, og så træne ekstra i stedet (eks. løbeture om morgenen, inden skole). Det giver jo også bonus på formen ;)

Hilsen Thomas :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Det er altså en slags atkins du snakker om? Atkins er et mode fænomen, der godt nok virker, men sundhedsmæssigt er det ikke særligt tilrådeligt.

Jeg ville foreslå at snige kgéne af ved at tælle kcal, og køre med et moderat underskud! Især hvis du i forvejen ikke har meget fedt at rykke af.

Link to comment
Share on other sites

Hehe Thomas..

Jeg overvejer det lidt, fordi nogen ligger jeg helt nede på 66.7, også er der jo ikke langt ned vel?

Kunne også väre fedt at få chancen mod Torben igen, da han jo hopper i Letwelter...

Tror heller ikke jeg er stärk nok til Welter senioer... Se en som Thomas P, han er jo kämpe i forhold til mig..

Link to comment
Share on other sites

Hehe Thomas..

Jeg overvejer det lidt, fordi nogen ligger jeg helt nede på 66.7, også er der jo ikke langt ned vel?

Kunne også väre fedt at få chancen mod Torben igen, da han jo hopper i Letwelter...

Tror heller ikke jeg er stärk nok til Welter senioer... Se en som Thomas P, han er jo kämpe i forhold til mig..

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, han er nok for stor en mundfuld, ikke bare størrelsesmæssigt. Torben har heller ikke meget at stille op mod ham lige i øjeblikket.

Men 66.7, så er det jo kun 2.7 kg du skal af med til mesterskaberne. Det kan du sagtens. Torben vejer tit over 68. Og Brian går rundt og vejer over 60, men går forholdsvis nemt i 57, og der er heller ikke meget fedt på ham ellers. :laugh:

Som bokser skal du altså også have dine kulhydrater, så sådan en kur er nok ikke en god ide på længere sigt. Som sagt, mere træning, løbeture om morgenen osv. Så faster du bare det sidste kg op til vejningen. No Problemo. :cooldance:

Edit: Vil også give Therealhurras ret i at kalorie tælleriet er vejen frem. :)

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Hehe Thomas..

Jeg overvejer det lidt, fordi nogen ligger jeg helt nede på 66.7, også er der jo ikke langt ned vel?

Kunne også väre fedt at få chancen mod Torben igen, da han jo hopper i Letwelter...

Tror heller ikke jeg er stärk nok til Welter senioer... Se en som Thomas P, han er jo kämpe i forhold til mig..

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, han er nok for stor en mundfuld, ikke bare størrelsesmæssigt. Torben har heller ikke meget at stille op mod ham lige i øjeblikket.

Men 66.7, så er det jo kun 2.7 kg du skal af med til mesterskaberne. Det kan du sagtens. Torben vejer tit over 68. Og Brian går rundt og vejer over 60, men går forholdsvis nemt i 57, og der er heller ikke meget fedt på ham ellers. :laugh:

Som bokser skal du altså også have dine kulhydrater, så sådan en kur er nok ikke en god ide på længere sigt. Som sagt, mere træning, løbeture om morgenen osv. Så faster du bare det sidste kg op til vejningen. No Problemo. :cooldance:

Edit: Vil også give Therealhurras ret i at kalorie tælleriet er vejen frem. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke engang om jeg skal til mesterskaberne i år, til mesterskaberne er jeg altså kun lige fyldt 18, tror ikke det vil väre sundt for mig at möde, f.eks Farmann eller Naser. :blush:

Tror jeg springer over i år, og venter jeg er lidt mere mand :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share