Sit-up Bench


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Nej, jeg har ikke igen faldet over et produkt fra TVshop.

Jeg leder efter en træningsbænk så jeg kan udføre Dragonflags. Jeg har kigget efter en bænk på nettet, og de løber let op i 2000 kr, hvilket jeg simpelthen nægter at give for et blødt bræt med ben. Så jeg faldt over denne sit-up bench og tænkte om den ikke ville være udemærket?

Nu skal man ikke bruge særlig lang tid på at betragte bænken for at se, at den ikke er vandret. Men jeg har tænkt på at fikse det ved at tage den ene ende uden ben op på en stol, for derved at gøre den vandret. Er den så ikke meget ideel for f.eks. Dragonflags - og andre maveøvelser?

Jeg har selv en hjemmelavet bænk: En stol, en fodskammel og 8 bøger... spørg ikke. Men den er ikke god nok Dragonflags, så har brug for en bænk. Og hvis jeg kan spare 1800 kr. ved at købe denne bænk, så gør jeg det.

Takker

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv en hjemmelavet bænk: En stol, en fodskammel og 8 bøger... spørg ikke.  Men den er ikke god nok Dragonflags, så har brug for en bænk. Og hvis jeg kan spare 1800 kr. ved at købe denne bænk, så gør jeg det.

Takker

-Nicky Cruz

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er din hjemmelavede bænk ikke god nok til Dragonflags ?

Har du ikke en plade over stolen, forskamlen og bøgerne ?

Jeg laver dem på min hjemmelavede bænk, og der ligger pladen også løs på.

Jeg ligger en vægtstang eller en 25 kg vægtskive på i hovedenden af bænken,

ellers vipper den

.

Endelig kan Dragonflags også laves på køkkengulvet med hænderne

under fodsparket i skabene.

God træning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Endelig kan Dragonflags også laves på køkkengulvet med hænderne

under fodsparket i skabene.

Du har lige tilført talemåden "en sixpack laves i køkkenet" en ny betydning. :)

Jeg har prøvet øvelsen i køkkenet, og det virker upåklageligt. Jeg har desuden også fundet nogle bænke i en nærliggende park, som er perfekte til Dragonflags.

200 kroner sparet. Takker skyldigst.

Kan se at du også er opfindsom med dine træningsmetoder. Velkommen i klubben! Mine vægtskiver består hovedsagligt af bøger.. Jeg har denne vægtstang som jeg købte hos Harald Nyborg i sin tid, men siden der ikke er skiver nok, og siden jeg ikke pt. har råd til dem, så binder jeg bøger for enderne af stangen. Det er tung læsning...

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share